امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۹:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سی و ششمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد

جدول زمان بندی بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در سی‌وششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

به گزارش راه ملت؛ امین درخشان گفت:مرحله اول بازبینی جشنواره تئاتر استان با رقابت ۱۶ گروه نمایشی از سراسر استان با هیئت داوران(علی عبدیانی نژاد،ثاراله آذریتون و مسلم نارکی) از امروز ۲۷مهرماه کار خود را آغاز می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:جدول زمان بندی بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در سی‌ و ششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شدو انشالله همه گروههای نمایشی به بهترین نحو باحضور داوران و عوامل اجرایی جشنواره در شهرستانها به رقابت می پردازند.

وی گفت:طبق جدول منتشر شده سی و ششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد ،مرحله اول بازبینی‌ آثار متقاضی در جشنواره به مدت ۴ روز و از روز جمعه ۲۷ مهرماه در شهرهای یاسوج، سی سخت، گچساران، لیکک و دهدشت انجام می‌شود و نمایش‌های ذیل مورد بازبینی قرار خواهند گرفت:

جمعه ۲۷ مهرماه: نمایش‌های «مشق شب» به کارگردانی: حمید قیصرپور از سی سخت، «هیدرا» به کارگردانی: بابک جمشیدی از یاسوج، «پلاپلاهای مادری که شاید شاعر بود» به کارگردانی: سید صالح زینی پور از یاسوج، از یاسوج و سی سخت مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

شنبه ۲۸ مهرماه: نمایش‌های «تا دکمه های تنت را ببندم» به کارگردانی مشترک: محمد پورفریحی و مرتضی یزدانخواه، «خطر سقوط» به کارگردانی محمد دشتی و «جدول ضرب و شتم» به کارگردانی: داود پارسا و «طعم گس مرگ» به کارگردانی: امیر پالش از گچساران مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

یک شنبه ۲۹ مهرماه: نمایش های «چهل تیکه خواب» به کارگردانی: حمزه نام آور از دهدشت، «دخمه ای در زمین خدا» از لیکک، «بیجِن» به کارگردانی مهرداد علی پور از گچساران مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

دوشنبه ۳۰ مهرماه: نمایش های «غروب باغ زردالو» به کارگردانی عباسعلی روشنک، «ضجه های شهر متروک» به کارگردانی آیت کاظمی، «به وقت ترنج» به کارگردانی اردشیر کیانی، «مرگ مولف» به کارگردانی حسن داورپناه و «هزار شلاق» به کارگردانی مصطفی لاهوتی نژاد از یاسوج مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی با دبیری امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ۲۰ تا ۲۳ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2024/10/18 - 11:10|شناسه خبر: 93579 17 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه