امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۰:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در اختتامیه جشنواره شعر رضوی صورت گرفت:

معرفی ۸ اثر برگزیده جشنواره آیینی رضوی در دهدشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: پنجمین جشنواره شعر آیینی رضوی با معرفی ۸ نفر از برگزیدگان آثار برتر به کار خود پایان داد.

راه ملت، پنجمین جشنواره استانی شعر آیینی فارسی رضوی که به میزبانی دهدشت و در فرهنگسرای ارشاد اسلامی در حال برگزاری بود امشب با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در اختتامیه این جشنواره که با حضور امام جمعه دهدشت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و شاعرانی از استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود هشت نفر از شاعران شهرهای دهدشت، دنا، بویراحمد و لنده به عنوان برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی شدند.

سید ایرج کاظمی‌جو در حاشیه اختتامیه جشنواره دهه کرامت را یادآور لطیف‌ترین علایق و عواطف خواهر نسبت به مقام شامخ برادر عنوان و اظهار کرد: حرم مطهر حضرت معصومه(س) و علی‌بن موسی‌الرضا(ع) کانون دعا و نیایش است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز دهه کرامت همزمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه(ع) تصریح کرد: در این دهه برنامه‌هایی در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی آغاز برنامه‌های دهه کرامت را با برگزاری جشنواره شعر آیینی فارسی رضوی دانست و گفت: پنجمین دوره جشنواره شعر رضوی با حضور شاعرانی از نقاط مختلف استان به میزبانی دهدشت برگزار شد.

کاظمی‌جو تعداد آثار ارائه شده در این جشنواره را ۱۰۱ مورد برشمرد و تصریح کرد: ۳۴ شاعر استانی در جشنواره شرکت داشتند که هشت نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی از آریا معصومی،علی فروغ‌کیش، رحمان اندرزیان و خاتم مژدهی به برگزیدگان شعر آیینی رضوی از شهر دهدشت نام برد و خاطرنشان کرد: سجاد سعیدیان از لنده، مهربان از بویراحمد و حسینیان از دنا از دیگر شاعران دارای آثار برگزیده بودند.

 

منتشر شده در :2015/08/17 - 10:08|شناسه خبر: 13945 623 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه