امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۴:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه یاسوج:

برجام وسیله نفوذ دشمن در کشور نشود

امام جمعه یاسوج گفت : نباید در مجالس عزاداری، سخنرانی ها و مداحی های ماه محرم امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد نکات و مطالبی بیان شود که دارای مضمون و مفهوم طرفداری از گروه، جریان و یا جناح سیاسی خاصی باشد.

راه ملت: به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج گفت : با توجه به نزدیک بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، مسوولان اجرایی، متولیان امر و ملت ایران باید در این زمینه توجه کافی داشته و مراقب و هوشیار باشند.
وی با تسلیت ماه محرم، بیان کرد: اصلی ترین هدف امام حسین (ع) از آغاز قیام و نهضت عاشورا ترویج فرایض امر به معروف و نهی از منکر به منظور احیای دین مبین اسلام بوده است.
حسینی اظهار کرد: هر چند که در ماه محرم عزاداری، سوگواری، سینه زنی، زنجیرزنی و اشک ریختن در غم شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش امری لازم و پسندیده به شمار می رود اما مهمتر از آن تبیین و تشریح اهداف قیام سرور و سالار شهیدان، عمل به سیره و روش آن حضرت و انجام فرایض مهم امر به معروف و نهی از منکر است.
امام جمعه یاسوج با اشاره به تصویب طرح برجام از سوی مجلس شورای اسلامی و تایید آن توسط شورای نگهبان، گفت: نباید این امر بهانه و وسیله ای برای نفوذ دشمنان در کشور و رسیدن آنان به خواسته ها و اهداف شوم خود علیه ایران اسلامی شود.
حسینی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطالب مهمی بیان فرمودند که از مهمترین آنها می توان به ممنوعیت مذاکره با آمریکا به جز در زمینه مساله هسته ای و لزوم آمادگی هر چه بیشتر کشور به لحاظ امکانات و تجهیزات نظامی اشاره کرد.
امام جمعه یاسوج افزود: آزمایش موشک دوربرد عماد و اژدر والفجر تنها بخشی از آمادگی نظامی و دفاعی کشور برای مقابله جدی با دشمنان نظام و انقلاب است.
حسینی ۲۹ مهر سالروز رحلت جانگداز آیت الله مهدوی کنی را یادآور شد و گفت: این عالم ربانی و فقیه مجاهد یک مرد انقلابی و از شاگردان و یاران دیرین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود که قبل و پس از پیروزی انقلاب خدمات ارزنده ای به نظام ارایه کرد.
وی بیان کرد: کشورهای ایران، روسیه، عراق و سوریه برای مبارزه با گروهک تکفیری و تروریستی داعش با یکدیگر ائتلاف کرده اند و تاکنون نیز ضربات مهلکی بر پیکر داعش وارد شده است.
حسینی اظهار کرد: حامیان تروریست از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی از این ائتلاف خشمگین هستند و به آن اعتراض دارند.
وی عنوان کرد: این در حالی است که سازمان ملل و آمریکا در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و کشتار ملت مسلمان یمن از سوی ارتش عربستان سعودی سکوت کرده و هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.

منتشر شده در :2015/10/16 - 09:10|شناسه خبر: 16815 984 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه