امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۰۳:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

درباره راه ملت

به کدامین سو خواهی رفت

بی راهه ها را بگو کج شوند
به سوی تو

به طی طریق خبر

به سمت راه

به سوی ملت

تو میروی

من میروم

راه می ماند و ملتش

مقام معظم رهبری: آنچه  که از مطبوعات یک جامعه مورد انتظار است، این است که معلومات مردم را بالا ببرند. این کار و این مسئولیت به معنای اثرگذاری مستمر برروی ذهن و فکر یک مجموعه یی از مردم است که همین دارای اهمیت است؛ هر چند آن مجموعه وسیع نباشد و کوچک باشد.

تیرماه ۱۳۹۲ گروهی متشکل از چند جوان دانشجو از عمق محرومیت استان کهگیلویه وبویر احمد راهی را آغاز کردند که سرلوحه آن آگاهی بخشی بود و امتداد راهی به درازای تمام تاریخ است بنام عدالت و حق جویی.

از همان روزهای ابتدایی بر جوانانی که مشتاق پیوستن به این گروه بودند افزوده می شد تا اینکه در بهمن ماه ۱۳۹۳  “راه ملت”  رسما متولد شد.

راه ملت متشکل از گروهی از جوانان دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه های تهران، مشهد، قشم، گچساران، کهگیلویه، یاسوج و…. و اساتید دانشگاه های استان کهگیلویه وبویر احمد می باشد.

اهداف گروه خبری راه ملت به دو شاخه مهم تقسیم می شوند:

هدف اول گروه خبری راه ملت، آگاهی بخشی و تلاش در جهت افزایش سطح آگاهی مردم شریف استان با پیروی از خط مشی مقام معظم رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می باشد و راه ملت در این مسیر از هیچ شخص، گروهی و حزبی حمایت نخواهد کرد، و تنها حامی مردم متدین و شریف استان و تمام مردم عزیز این سرزمین خواهد بود.

یکی دیگر از اهداف گروه خبری راه ملت و جوانان دانشجوی کهگیلویه وبویراحمد انتقاد محکم و با استدلال از مسئولین محترم و پیگیری خواسته های به حق مردم این دیار می باشد که امید است با همکاری مسئولین و پیگیری های راه ملت این هدف به ثمر بنشیند و گامی هرچند کوچک اما مثبت در جهت پیشرفت استان کهگیلویه وبویراحمد برداشته شود.

قابل ذکر است راه ملت در تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۰۹ مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ۹۱/۱۲۳۳۰ را جهت فعالیت دریافت کرده است.

معرفی همکاران و دوستان راه ملت:

صاحب امتیاز: مهندس ایمان برومند زاده

مدیر مسئول : دکتر رحیم اکرامی

سردبیر: سید روح الله احمدی

دبیر بخش خبری شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون : سرکار خانم زهرا سادات موسوی

خبرنگار شهرستان کهگیلویه: سید مهدی اشکاوند

همچنین از دوستان عزیز آقای دکتر سید غضبان رضوی پور (مشاور پزشکی راه ملت)، مهندس حسن رهنما، آقای سعید سلطانی، مهندس مجید آذربارگون، آقای محسن پور ابراهیمی، مهندس سید مجتبی تقوی، مهندس مجتبی خوشرفتار، دکتر اشکان برومند زاده و دیگر دوستان عزیز جهت همکاری با راه ملت و فعالیت افتخاری در این گروه خبری کمال تشکر و قدردانی را داریم.

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۱۳۹۷۱۲

ایمیل:  news@rahemellat.ir

شبکه اجتماعی واتس اپ و تلگرام :  ۰۹۱۲۰۱۳۹۷۱۲

آدرس دفتر: کهگیلویه- دهدشت- کمربندی دوم- ساختمان هدف- طبقه دوم

کانال راه ملت در تلگرام: http://telegram.me/rahemellat

اینستاگرام آی دی :   rahemellat

شما میتوانید اخبار خود را از اینجا برای ما ارسال نمایید.

اگر تمایل به همکاری دارید ما منتظر شما هستیم….در خواست خود را از اینجا ارسال کنید

منتشر شده در :2014/09/19 - 10:09|16452 بازدید| شناسه خبر: 93
بالای صفحه