امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۷:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دفاع تمام قد از استاندار کهگیلویه و بویراحمد

متن زیر ارسال شده توسط کاربران راه ملت میباشد، راه ملت بنا به اندیشه و هدف رسانه ای، حق خود میداند مطالب کاربران و مخاطبان خود را منتشر سازد.بدیهی بینندگان میتوانند نظرات و برداشت های خود را پیرامون این مطلب ارسال و مطلب زیر را تحلیل و بررسی نمایند.

راه ملت، زهرا حق گو : مردمی که در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ پای صندوقهای رای حضور یافتند و حماسه سیاسی مورد نظر رهبری را رقم زدند، بی شک با امیدواری بسیار به امید پایان تورم، فقر و تحقیر، فساد، رانت و… پا به میدان حماسه ای دیگر گذاشتند.

اینک دولت تدبیر و امید علی رغم سنگ اندازی ها ، در جهت اعتلای حقوق مردم و سازندگی کشور تلاش می کند که این هم تنها راه توسعه و عدالت ، کار و تلاش صادقانه در سایه وحدت و صمیمیت در کشور و بخصوص استان کهگیلویه وبویر احمد به حساب می آید که خوشبختانه از ابتدای مدیریت جناب دکتر خادمی در استان کهگیلویه و بویراحمد گام های بلندی در همه زمینه ها از جمله ارتقای شاخص های توسعه در این استان برداشته شده است .

جناب دکتر خادمی نماینده موفق و سربلند دولت تدبیر و امید در دیار سرفراز کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه مردمی است که در تمامی صحنه ها به سربلندی کوه دنا و روسفیدی برفهایش هستند .

دکتر خادمی حامل امید و تدبیر برای این مردم است و در این مدت در استان به گونه ای حرکت کرده تا کارها و مسیر پیشرفت استان در فضای آرام و صمیمی پیگیری شود .

خادمی نماینده عالی دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال است و باید از حریم دولت و شعارش دفاع کند و در این باره در برابر انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ مسئول است .

ترسیم فضای امن برای سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی به منظور پویایی و تحرک بخشی پرشتاب در حوزه های مختلف استان از جمله در بخش های اقتصادی، صنعتی و تولیدی و آرامش در فضای سیاسی و اجتماعی و .. از دیگر دستاوردهای دکتر خادمی در استان بوده است .

محرومیت زدایی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مناطق محروم و روستایی رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذاری از مهمترین رویکردهای مدیریت ارشد استان در این مدت می باشد که همه باید برای تحقق این اهداف ایشان را یاری نماییم. که درحال حاضر وظیفه داریم در سطح افکار عمومی درخصوص دفاع از مواضع و عملکرد استاندار باید حق مطلب را ادا کنیم و مردم را در جریان کارهای انجام شده قرار دهیم.

استاندار سخت کوش دولت تدبیر و امید متعلق به همه مردم استان هستند نه یک جریان و افراد خاص ، دکتر خادمی خدمت‌گذار همه طیف‌ها و جریان‌ها است و به همین دلیل نیز انتخاب شدند. وی یکی از باتجربه ترین و موفق ترین نیروها و امین دولت تدبیر و امید در استان هستند . هر گونه تضعیف ایشان سبب تضعیف جایگاه قانونی دولت و کسانی که حماسه ۲۴ خرداد را آفریدند می شود که مغایر آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

متاسفانه گروهی ، در مسیر خدمت رسانی دولت ونماینده اش دراستان مدام اختلال ایجاد می کنند که این جای بی انصافی است! و باید بگوییم شایعه پراکنی هایشان در ترازوی اخلاق اسلامی و انسانی و به دیده خرد و صدق و انصاف و در برابر خدمات ارزنده دکتر خادمی در استان وزنی ندارد.

و حامیان دولت در استان هم انتظار دارند استاندار بعنوان نماینده عالی و قانونی دولت تدبیر و امید در برابر شایعات و جو سازی افراد کارشکن و ترسو که در لواهای مختلف ظاهر می شوند جانانه دفاع کند و بداند حامیان راستین دولت و انقلاب در کنار و پشتیبان وی خواهند بود .

منتشر شده در :2015/06/07 - 10:06|شناسه خبر: 10534 681 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه