امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۲:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

“کهگیلویه وبویر احمد” رتبه اول کشور در تصادفات منجر به فوت

وی اظهار داشت : در ۲۶ ماه ۳۰۶ نفر در راه های استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را ازدست دادند.

راه ملت، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کهگیلویه و بویراحمد  یکی از دلایل اصلی تصادفات منجر به فوت را نبود راه های چهارخطه در این استان عنوان کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد از نظر داشتن راه های چهارخطه از استان های آخر ایران و از نظر تصادفات منجر به فوت از استان های نخست ایران است.

علی خوانپایه در جمع خبرنگاران یکی دیگر از دلایل اصلی تصادفات در جاده های استان را وضعیت نامناسب راه ها دانست و اظهار داشت : بسیاری از تصادفات منجر به فوت این استان براثر برخوردهای روبرو است که در راه های دوخطه استان صورت می گیرد.

این مسئول با اعلام این مطلب که در دوماه نخست امسال نیز ۲۷ نفر در راه های استان به دلیل تصادف جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد افزایش یافته است افزود: در ۲۶ ماه ۳۰۶ نفر در راه های استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را ازدست دادند.
وی با بیان اینکه به دلایل گفته شده در ماه های اخیر بر تعداد تصادفات منجر به مرگ استان افزوده شده است تصریح کرد : در سال ۹۳ تعداد ۱۵۴ نفر در راه های این استان به دلیل تصادف جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به سال ۹۲ بیش از ۲۳ درصد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: ۶۲ درصد تصادفات منجر به فوت استان در راه های یاسوج- سمیرم، یاسوج- بابامیدان، گچساران-بابا میدان و گچساران- بهبهان رخ داده است که سهم یاسوج – سمیرم و یاسوج- بابامیدان بیشتر از همه راه های استان است.

خوانپایه بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ۱/۳۶ درصد تصادفات منجر به فوت ایران را در سال گذشته به خود اختصاص داد که باتوجه به جمعیت استان که ۹ دهم درصد جمعیت کشور است عدد معناداری است./عصر دنا

منتشر شده در :2015/06/11 - 07:06|شناسه خبر: 10755 874 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه