امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۱۲:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاجگردون:باید به افرادی که توانایی جسمی برای تامین معیشت خود ندارد توجه کرد

وی با بیان این که افراد نسبتا زیادی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی هستند خاطر نشان کرد: زندگی این عده با پرداخت هایی که صورت می گیرد به سختی گذرانده می شود.

راه ملت، نماینده گچساران و باشت و “حسینعلی حاجی دلیگانی” از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیشب (۲۴ خرداد) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به بررسی طرح حمایت از۶ میلیون نیازمند پرداختند.

غلامرضا تاج گردون در این برنامه با اشاره به این که ۲۸۱ امضا پیرامون این طرح از نمایندگان مجلس گرفته شده است گفت: باید توجه لازم نسبت به افرادی که توانایی جسمی لازم را برای تامین معیشت خود ندارند در جامعه صورت گیرد.

وی با بیان این که افراد نسبتا زیادی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی هستند خاطر نشان کرد: زندگی این عده با پرداخت هایی که صورت می گیرد به سختی گذرانده می شود.

تاج گردون در بخشی دیگر از نظرات خود با بیان این که بهتر است این طرح یک فوریت باشد تا بتوانیم نظرات کارشناسان و دولت را نیز دریافت کنیم گفت: این طرح می گوید افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند وکارآمد نیز هستند و معلول جسمی هستند پولی که به آن ها پرداخت می شود کفاف زندگی آن ها را نمی دهد لذا باید درآمدهای آن ها را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: ما خطای آماری طرح را می پذیریم اما نباید به خاطر خطاها اصل این طرح را کنار بگذاریم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا این طرح در بودجه ۹۴ یا ۹۵ در نظر گرفته نشده است اظهار داشت: اشکال ندارد که ما وسط سال هم این موضوع را مطرح کنیم و این تلفیق بودجه است.

وی ادامه داد: در زمان بررسی بودجه آماجی از پیشنهادات نمایندگان وجود داشت که منجر به این شد که ما نهایتا عدد لایحه دولت را تصویب کنیم و به جلو برویم.

تاج گردون با بیان این که با توجه به این که این طرح بار مالی دارد گفت: دولت قطعا مخالف این طرح است اما می شود روی موضوع تامین منابع برای تحقق این طرح با کارشناسان و دولت صحبت کنیم.

در پایان برنامه تاج گردون همچنین اظهار داشت: عمده اقتصاددانان مجلس اعتقادشان براین است که چون ما یک کاسه منابع داریم باید آن را ساماندهی کنیم.

وی اضافه کرد: این طرح طرح دلسوزانه ای است و قطعا خروجی که از مجلس خواهد داشت خروجی چارچوبداری خواهد بود.

منتشر شده در :2015/06/15 - 09:06|شناسه خبر: 10883 618 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه