امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۰:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه “دهدشت” خواستار جلوگیری در جذب غیرقانونی نیرو در برخی ادارات شد

امام جمعه دهدشت تأکید کرد: اگر قرار است نیرویی در ادارات بکار گرفته شود باید از مجرای قانون و آزمون‌های استخدامی باشد.

راه ملت، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت نسبت به بکارگیری غیرمجاز نیرو در ادارات و نهادها هشدار داد و اظهار داشت: این موضوع باید مورد بازرسی و پیگیری قرار گیرد.

امام جمعه دهدشت تأکید کرد: اگر قرار است نیرویی در ادارات بکار گرفته شود باید از مجرای قانون و آزمون‌های استخدامی باشد.

حسینی با بیان اینکه در برخی از ادارات به صورت غیرقانونی نیرو جذب می‌کنند بدون نام بردن از شهر یا اداره تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان امر این موضوع را پیگیری و از تضییع حقوق سایرین جلوگیری کنند.

حسینی سالروز حمله ددمنشانه به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو نیروی دریایی آمریکا در سال ۶۷ را مورد اشاره قرار داد و با جنایت خواندن این اقدام گفت: سیمای آمریکا در طول تاریخ چیزی جز ظلم و جور نبوده و نخواهد بود.

حسینی شب‌های قدر را مورد تأکید اهل بیت (ع) خواند و با بیان اینکه پرونده اعمال بر اساس این شب‌ها آغاز می‌شود، ضربت خوردن مولای متقیان در شب نوزدهم رمضان را یادآور شد و با اشاره به مناجات علی(ع) با خدای خویش و اینکه عبادت آن حضرت نه بر اساس ترس از دوزخ و نه رسیدن به بهشت بلکه بر اساس شایستگی خداوند برای عبودیت است، گفت: ما نیز آن حضرت را در عبادت الگوی خویش قرار دهیم.

خطیب جمعه دهدشت افزود: امروز نیز در جریان هسته‌ای به ما فشار می‌آورد و با قید شرایط نامعقول از جمله بازرسی از مراکز حساس و نظامی سعی دارد بحرانی که در عراق و با همین بهانه ایجاد کرده بود را در کشور ما راه بیندازد.

حسینی با بیان این‌که ملت ما زیر بار ظلم و خودخواهی آمریکا نخواهد رفت، افزود: هدف آمریکا از بازرسی بی‌قید و شرط شناسایی مراکز نظامی و مراکز حساس امنیتی و نابود کردن آن است./فارس

گزارش: خانم طیبه سعادتی نیک

منتشر شده در :2015/07/03 - 07:07|شناسه خبر: 11626 763 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه