امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۵:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جشن بزرگ رمضان با حضور کمرنگ خیرین در گچساران برگزار شد+ تصاویر

مدیر کمیته امداد استان با تصریح لزوم گسترش فرهنگ خیرین گفت: انتظار من استقبال گسترده و قابل توجه مردم و خیرین در این جشن بود که متاسفانه این حضور کمرنگ جای تأسف و نگرانی دارد.

راه ملت، به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان کهگیلویه وبویر احمد، سید غلامرضا متقی ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) ، با بیان اینکه برای کمک به نیازمندان و افراد مستمند با ارتباط با یک خیر آذربایجانی مبلغی افزون بر ۱۰۰ میلیون تومان جذب خواهد شد، افزود: آیا در شهرستانی مانند گچساران چنین افرادی حتی با نصف تمکن مالی وجود ندارند؟ وی ادامه داد: نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به رفع فقر نیستند و این در حالی است که هم اکنون بالغ بر ۵ هزار خانواده بدون مسکن و هزاران دانشجوی نیازمند مالی در استان وجود دارد.

مدیر کمیته امداد استان با تصریح لزوم گسترش فرهنگ خیرین گفت: انتظار من استقبال گسترده و قابل توجه مردم و خیرین در این جشن بود که متاسفانه این حضور کمرنگ جای تأسف و نگرانی دارد.

متقی ضمن گلایه از مشارکت کمرنگ افراد بومی این استان در حمایت از افراد مستمند، اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر حامی و خیر در کهگیلویه و بویر احمد وجود دارد که از این تعداد کمتر از دو هزار نفر بومی هستند. وی اظهار کرد: خداوند در قرآن و آیات زیادی مردم را مورد خطاب قرار داده است که در یاری رساندن به مستمندان و دستگیری از فقرا از یگدیگر پیشی بگیرند. متقی ابراز کرد: بالغ بر ۳ هزار عروس بدون جهیزیه در استان وجود دارد که تأمین نیاز آن ها کمک های مردم و خیرین را می طلبد.

۱ (۷)

۱ (۱۲)

۱ (۲)

۱ (۴)

منتشر شده در :2015/07/05 - 01:07|شناسه خبر: 11710 1133 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه