امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۴:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مکانهای برگزاری نماز عید فطر در استان کهگیلویه وبویر احمد اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در این استان را اعلام کرد. راه ملت، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع در جمع خبرنگاران، مکان‌های برگزاری نماز عید فطر را اعلام و اظهار کرد: برنامه‌ریزی مناسبی برای برپایی نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف استان شده است. رئیس شورای هماهنگی […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در این استان را اعلام کرد.

راه ملت، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع در جمع خبرنگاران، مکان‌های برگزاری نماز عید فطر را اعلام و اظهار کرد: برنامه‌ریزی مناسبی برای برپایی نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف استان شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نماز عید فطر در بلوار عدل یاسوج، میدان امام خمینی گچساران،فلکه الله سی سخت، ورودی قلعه‌رئیسی و ورزشگاه دهدشت اقامه خواهد شد.

این مسئول گفت: در لیکک وعده نمازگزاران برای حضور در نماز عید سعید فطر ورزشگاه رجایی این شهر، در باشت ورزشگاه تختی، در چرام مصلای فعلی، در لنده جنب اداره برق، در سوق میدان امام خمینی و در چیتاب مدرسه راهنمایی شهید خرسندیان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: در پاتاوه این مراسم در مصلای امام هادی و در دیشموک ورزشگاه آزادی، و در سرفاریاب مسجد حضرت ابوالفضل خواهد بود.

وی گفت : به جز شهر پاتاوه که نماز از ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود، زمان برگزاری نماز عید فطر در بقیه شهرها را رأس ساعت ۷ صبح خواهد بود ./ایرنا

منتشر شده در :2015/07/16 - 03:07|شناسه خبر: 12381 861 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه