امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۱۰:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار یاسوج شبکه دنا را تهدید کرد / ما هرچه چیزی نمی گوییم اینها دارند ادامه می دهند

شهردار یاسوج با انتقاد شدید از عملکرد شبکه دنا ( شبکه محلی صدا و سیمای استان کهگیلویه وبویراحمد ) تاکید کرد : فرایندی که این شبکه ترسیم نموده ره بجایی نخواهد برد

راه ملت، شهردار یاسوج با انتقاد شدید از عملکرد شبکه دنا ( شبکه محلی صدا و سیمای استان کهگیلویه وبویراحمد ) تاکید کرد : فرایندی که این شبکه ترسیم نموده ره بجایی نخواهد برد.

مهندس ” محمد علی جاوید ” در نشست خبری با رسانه های استان با بیان این مطلب گفت : عملکرد کنونی شبکه دنا مطلوب نیست .

وی با انتقاد از شبکه دنا در خصوص به تصویر کشیدن عملکرد شهرداری یاسوج افزود : برغم تمامی عملکردهای خوبی که این نهاد داشته متاسفانه عملکرد مثبت به تصویر کشیده نشده است .

شهردار یاسوج تصریح کرد : عملکرد صدا و سیمای استان در ارتباط با شهرداری یاسوج سبب تشویش اذهان عمومی شده است .

وی اقدامات شبکه محلی دنا را در ارتباط با شهروندان فرایند خوبی ندانست و خاطرنشان کرد : صدا وسیما امانتداری نمی کند و این عین بی امانتی است که کلیشه ای مطالب را انتخاب و منتشر کنیم .

جاوید ادامه داد : اگر صدا و سیما بخواهد باعث تشویش اذهان عمومی شود بطور حتم از طریق دادگستری و و ظرفیت رسانه های کشوری بهره می بریم .

شهردار یاسوج تاکید کرد : اگر شبکه دنا بخواهد این روند را ادامه دهد بطور حتم به مردم خواهد گفت چه دلایلی باعث این اقدامات از سوی این شبکه شده است .

این مقام مسئول با بیان اینکه شبکه دنا پس از تعطیلات عید فطر مرتب به تخریب شهرداری پرداخته ، افزود : ما هرچه چیزی نمی گوییم اینها دارند ادامه می دهند .

جاوید به خبر مرتبط با دادگستری استان اشاره کرد  و گفت : در آن نشست مدیرکل دادگستری استان به تمامی دستگاهها تذکر داد اما شبکه محلی دنا تنها به شهرداری اشاره و سبب نگرانی بسیاری از شهروندان شد .

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه این فضا ، فضای خوبی نیست و جزء ضربه زدن به مردم و شهر چیزی برای ما بهمراه ندارد خاطرنشان کرد : در زمینه لایه روبی رودخانه بشار نیز گزارش صدا و سیما با هدف تخریب بوده و متاسفانه این شبکه با انتشار ملی آن سبب ضربه زدن به شهر شده است ./عصردنا

منتشر شده در :2015/08/01 - 12:08|شناسه خبر: 13052 717 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه