امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۳۶:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بزرگواری: وهابیون بزرگترین دشمن ایران / خدعه عربستان سعودی برای نابودی نظام حاکم بر کشورمان قطعی شده

راه ملت، بزرگواری با بیان اینکه تلاش صهیونیستها و عربستان سعودی در ارائه ادله واهی علیه ایران مسجل شده از دولت خواست در کنار توسعه روابط با کشورهای منطقه به افشای خدعه آل سعود پرداخته و در مورد اتهامات وارده شفاف سازی کند. سید علی محمد بزرگواری در گفتگو با خبرنگار سیاسی میزان در مورد […]

راه ملت، بزرگواری با بیان اینکه تلاش صهیونیستها و عربستان سعودی در ارائه ادله واهی علیه ایران مسجل شده از دولت خواست در کنار توسعه روابط با کشورهای منطقه به افشای خدعه آل سعود پرداخته و در مورد اتهامات وارده شفاف سازی کند.

سید علی محمد بزرگواری در گفتگو با خبرنگار سیاسی میزان در مورد افشای اسنادی مبنی بر دریافت رشوه توسط احمد شهید از عربستان سعودی برای ارائه گزارش کذب علیه کشورمان اظهار کرد: دشمنی صهیونیستها و وهابیون با ایران مشخص بوده و می توان با قاطعیت گفت که آل سعود رفتار خصمانه تری نسبت به ایران داشته و تمام تلاش خود را در جهت ارائه ادله واهی مبنی بر نقض حقوق بشر در کشورمان معطوف ساخته است.

وی افزود: این که احمد شهید گزارشگری صهیونیستی و منافق است و با جعل واقعیات و اشاعه آن برای تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند از مدتها قبل برای ما محرز شده بود و اینکه ضمن اینکه ما از قبل می دانستیم که اسپانسرهای این قبیل اقدامات علیه ایران عربستان سعودی و صهیونیستها هستند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمنی و چرام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وهابیون به این جهت بزرگترین دشمن ایران به حساب می آیند که ضمن رقابت در منطقه چه از نظر قدرت و چه فروش نفت به دلیل دیدگاه متفاوتی که از نظر مکتبی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند، تلاش زیادی برای تخریب چهره واقعی ایران می کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خطاب به دولت تاکید کرد: هم اکنون که خدعه عربستان سعودی برای نابودی نظام حاکم بر کشورمان مسجل شده است دستگاهها دیپلماسی کشورمان به ویژه وزارت خارجه و همچنین متولیان فرهنگی باید عکس العمل مناسب و در شان ملت ایران نشان داده و در مورد اتهامات وارده از سوی آل سعود به ایران در عرصه بین المللی شفاف سازی کنند ضمن اینکه دولت باید در کنار ارتقاء ضوابط با کشورهای منطقه برای افشای خدعه آل سعود علیه کشورمان تلاش کند./پورتال سید علی محمد بزرگواری

منتشر شده در :2015/08/04 - 10:08|شناسه خبر: 13185 779 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه