امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۰:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پرونده ممسنی افشا شود برخی آقایان دیگر در ایران نمی مانند

راه ملت، به نقل از باشگاه خبرنگاران، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه دومین همایش اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی در مورد پرونده پزشکان و حوادث رخ داده در ممسنی و اردبیل افزود: خیلی مدارک و مستندات داریم، اما به دلیل برخی مسائل نمی توانیم بیان کنیم گزارش‌های خوبی به دست آمده […]

راه ملت، به نقل از باشگاه خبرنگاران، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه دومین همایش اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی در مورد پرونده پزشکان و حوادث رخ داده در ممسنی و اردبیل افزود: خیلی مدارک و مستندات داریم، اما به دلیل برخی مسائل نمی توانیم بیان کنیم گزارش‌های خوبی به دست آمده که اگر افشا شود، شاید برای برخی آقایان چیزی باقی نماند.
در این خصوص بررسی ها ادامه دارد، اما از نظر قانونی منع انتشار داریم و اگر گوشه ای از پرونده اعلام شود فکر نمی کنم برخی از این آقایان دیگر در ایران بمانند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد پرونده فساد ۷۰ میلیارد تومانی هم تصریح کرد: این پرونده مربوط به یک بدهکار بانکی در کرج بوده که از ایران خارج شده است و پرونده در حال رسیدگی است.
سراج همچنین در مورد پرونده متخلفان در سیلاب در استان های کشور عنوان کرد: پرونده در حال بررسی است و بازرسان مشغول جمع آوری مدارک هستند.
منتشر شده در :2015/08/05 - 11:08|شناسه خبر: 13218 804 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه