امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۷:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهریه دانشگاه آزاد تا مهر ماه ۹۵ افزایش نمی یابد / تحصیل بیش از ۷۴ درصد خانواده شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد

راه ملت، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد؛ حمید میرزاده در کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: می توان این ادعا را کرد که شهریه یکسال تحصیلی دانشگاه آزاداسلامی حتی از شهریه مدارس غیر انتفاعی نیز کمتر است. وی در ادامه گفت: درآمد ناشی از توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی […]

راه ملت، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد؛ حمید میرزاده در کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: می توان این ادعا را کرد که شهریه یکسال تحصیلی دانشگاه آزاداسلامی حتی از شهریه مدارس غیر انتفاعی نیز کمتر است.

وی در ادامه گفت: درآمد ناشی از توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی صرف امور تحقیقاتی و پژوهشی نظیر اجرای طرح شفا(شرکت فناوری آزاد)، ساها(سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد)، پروژه های عمرانی نیمه تمام و… شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به عدم افزایش شهریه ثابت دانشجویان موجود در سال ۹۴ گفت: تا مهر ۹۵ هیچ گونه افزایشی در شهریه ثابت دانشجویان فعلی دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد.

میرزاده با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ هزار نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تحصیلند، گفت: بیش از ۷۴ درصد از خانواده شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند که این موضوع باعث افتخار دانشگاه است.

منتشر شده در :2015/08/07 - 12:08|شناسه خبر: 13292 625 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه