امروز :سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۰:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مراسم تدفین سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات باشت برگزار شد

راه ملت، پیکر مرحوم حجت الاسلام سید یعقوب حسینی «موسوی» سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات باشت عصر روز شنبه با حضور مردم و مسئولین استانی و شهرستانی تشییع و تدفین شد. حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر مسئول سابق دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه سید یعقوب حسینی برای انقلاب […]

راه ملت، پیکر مرحوم حجت الاسلام سید یعقوب حسینی «موسوی» سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات باشت عصر روز شنبه با حضور مردم و مسئولین استانی و شهرستانی تشییع و تدفین شد.

حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر مسئول سابق دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه سید یعقوب حسینی برای انقلاب و ولایت و کشورش ایران جان می‌داد، اظهار کرد: هنوز خاطره فداکاری‌های وی در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس و عرصه سیاسی ماندگار است.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام موسوی کسی بود که برای انقلاب سرزنش شنید و تمسخرها را به جان خرید، اما دمی از حمایت ولایت، انقلاب، اصول و ارزش‌ها کوتاه نیامد.

در این مراسم یکی از زیباترین جلوه‌های حضور مربوط به دختر آن مرحوم بود که دست‌نویسی با این مضمون که پدرم سید علی است از ابتدا تا انتهای مراسم حمل می‌کرد.

حجت‌الاسلام سید یعقوب حسینی از فعالان سیاسی اصولگرا و جانباز ۲۵ درصد جبهه‌ها با سابقه ۵۰ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بود.

 

۱۳۹۴۰۵۱۷۰۰۰۹۰۴_PhotoL

۱۳۹۴۰۵۱۷۰۰۰۹۰۵_PhotoL

۱۳۹۴۰۵۱۷۰۰۰۹۰۶_PhotoL

۱۳۹۴۰۵۱۷۰۰۰۹۰۷_PhotoL

۱۳۹۴۰۵۱۷۰۰۰۹۰۳_PhotoL

منتشر شده در :2015/08/09 - 09:08|شناسه خبر: 13409 1069 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه