امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۶:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

منفجر کردن بمب در زیر پا

شیوه جدید اعدام داعش!

راه ملت: به گزارش بی بی سی، در این ویدیو که در یک منطقه کوهستانی ضبط شده، افراد سیاه‌پوشی دیده می‌شوند که پرچم داعش را حمل می‌کنند و ۱۰ نفر دیگر را که چشم‌بند زده شده‌اند، با منفجر کردن بمب در زیر پایشان، می‌کشند. افرادی که گفته شده اعضای گروه داعش هستند، ابتدا بمب‌هایی را […]

راه ملت: به گزارش بی بی سی، در این ویدیو که در یک منطقه کوهستانی ضبط شده، افراد سیاه‌پوشی دیده می‌شوند که پرچم داعش را حمل می‌کنند و ۱۰ نفر دیگر را که چشم‌بند زده شده‌اند، با منفجر کردن بمب در زیر پایشان، می‌کشند. افرادی که گفته شده اعضای گروه داعش هستند، ابتدا بمب‌هایی را در زمین کار می‌گذارند و قبل از منفجر کردن این بمب‌ها اسیران را بر روی آنها می‌نشانند.

در توضیحی که به زبان‌های عربی و اردو بر روی این ویدیو گذاشته شده، ادعا شده که کشته‌شده‌ها از ساکنان منطقه شدل در ولایت ننگرهار بودند که بر ضد گروه داعش با دولت افغانستان و گروه طالبان همکاری کرده بودند. هنوز هیچ منبع مستقلی اصالت این ویدیو را تایید نکرده، اما شماری از ساکنان ولسوالی اچین ولایت ننگرهار به بی‌بی‌سی گفته‌اند که این ۱۰ نفر از ساکنان این ولسوالی بوده‌اند.

شماری از ساکنان اچین ادعا می‌کنند که پیشتر افراد وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی، حدود ۱۵۰ نفر از ساکنان این ولسوالی را به اتهام همکاری با طالبان بازداشت کرده بودند. محمد امین، یکی از بزرگان قومی منطقه مهمند در این ناحیه گفت که بر اساس اطلاعات آنها، افراد وابسته به داعش، ۱۶ نفر از این اسیران را با خود به منطقه دیگری برده‌اند.

او گفت که افراد وابسته به داعش سه نفر از این ۱۶ نفر را به ضرب گلوله کشته‌اند و یک نفر دیگر از آنها را سربریده‌اند. به گفته محمد امین دوازده نفر دیگر نیز با انفجار بمب کشته شده‌اند. منطقه مهمند در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار در شرق افغانستان، در ماه‌های اخیر صحنه درگیری‌های شدیدی میان نیروهای وابسته به گروه داعش و افراد وفادار به گروه طالبان بوده است. گزارش‌هایی وجود دارد که در این درگیری‌ها ده‌ها نفر از نیروهای دو طرف کشته شده‌اند.

منتشر شده در :2015/08/11 - 10:08|شناسه خبر: 13629 782 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه