امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۵۵:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مصدومیت شدید سرباز نیروی انتظامی در درگیری منطقه نقاره خانه یاسوج

راه ملت: سردار غلامعباس غلامزاده بامداد پنج‌شنبه با اشاره به حادثه‌ای که در منطقه نقاره‌خانه رخ داد و منجر به زخمی شدن یکی از اهالی و همچنین مصدومیت شدید یک سرباز نیروی انتظامی شد، اظهار کرد: تاکنون فردی در این حادثه کشته نشده است. فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص افزود: ابتدا […]

راه ملت: سردار غلامعباس غلامزاده بامداد پنج‌شنبه با اشاره به حادثه‌ای که در منطقه نقاره‌خانه رخ داد و منجر به زخمی شدن یکی از اهالی و همچنین مصدومیت شدید یک سرباز نیروی انتظامی شد، اظهار کرد: تاکنون فردی در این حادثه کشته نشده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص افزود: ابتدا یک درگیری میان دو برادر ناتنی رخ می‌دهد و نیروی انتظامی وارد عمل می‌شود که یکی از دلایل حادثه، موضوع مواد مخدر بوده است.

غلامزاده افزود: در هنگام مراجعه نیروی انتظامی یکی از مأموران توسط سلاح سرد مورد حمله قرار می‌گیرد و به شدت مجروح می‌شود که سایر مأموران مجبور به تیراندازی می‌شوند که شخص متهم مجروح می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مأمور نیروی انتظامی از قسمت ریه دچار مشکل شده و فرد متهم نیز از اتاق عمل خارج شده و به ما اعلام کرده‌اند که حال عمومی وی بهتر شده است./فارس

منتشر شده در :2015/08/13 - 09:08|شناسه خبر: 13800 1118 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه