امروز :پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۱:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

رسانه ها تحت تاثیر علائق سیاسی قرار نگیرند / ساخت استخر شنا و درمانگاه در شهرهای استان توسط سپاه فتح

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هریک از شهرهای این استان یک درمانگاه ویک استخر سرپوشیده توسط سپاه فتح ساخته می‌شود.

راه ملت: سردار یدالله بوعلی در آیین تجلیل از خبرنگاران که به همت سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان برگزار شده بود، افزود: باید منشور رسانه‌ای استان تهیه شود و رسانه‌های استان براساس آن عمل کنند.

وی اظهارکرد: رسانه‌ها علایق مختلف سیاسی و اجتماعی دارند اما کهگیلویه و بویراحمد مشکلات عدیده‌ای در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دارد که رسانه‌ها نیز می‌توانند با ایفای نقش خود به ارتقای این شاخص‌ها کمک کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رسانه ها و تمام امکانات در اختیار مدیران را متتحعلق به مردم است و همه ما در مقابل این امکانات مسئولیت داریم و نباید رسانه ها با تحت تأثیر قرار گرفتن در زمینه علائق سیاسی به گونه ای عمل کنند که این مسئولیت آنها آسیب ببیند.

سردار بوعلی تصریح کرد: نباید مردم استان در رسانه‌ها به گونه‌ای معرفی شوند که حق آنها نباشد یا در حق آن‌ها ظلم شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در راستای ارتقای رتبه استان در شاخص‌های مختلف تلاش کنند و نباید یک خبر و موضع گیری سبب تضعیف جایگاه و رتبه استان شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت سپاه فتح استان در زمینه های فرهنگی، قرآنی، درمانی و ورزشی اضافه کرد: توانستیم برای هر شهر استان مجوز احداث یک استخر سرپوشیده بگیریم که در دست ساخت هستند و یا در آینده ساخته می‌‍شوند. همچنین در هر شهر استان یک درمانگاه ساخته می‌شود و در زمینه ساخت بیمارستان نیز کارهایی انجام می‌شود./ایسنا

منتشر شده در :2015/08/14 - 12:08|شناسه خبر: 13837 1054 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه