امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۲۵:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه دهدشت:

کسانی که دم از دوستی با آمریکا می‌زنند گذشته را فراموش کرده‌اند

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آمریکا بخاطر پشتیبانی از ظالم شایسته مرگ و ننگ است، گفت: کسانی که دم از دوستی با استکبار می‌زنند گذشته ننگین استکبار را فراموش کرده‌اند.

راه ملت، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه برای تحقق ارزش‌های دینی و فرهنگ اسلامی باید زحمت کشید و تلاش کرد، اظهار داشت: امروز گرچه جنگ سخت در میان نیست اما صحنه نبرد فرهنگی میان جامعه استکبار و جامعه اسلامی است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه عده‌ای در درون کشور و بیرون از مرزها کسانی می‌خواهند آرمان‌های امام و رهبری را سرکوب کنند، افزود: عده‌ای هستند که برای به زمین انداختن مسئله غیرت ناموسی، حجاب و ارزش‌های دینی تلاش می‌کنند.

وی حرکت در مسیر حفظ آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های نظام را جهاد فی سبیل‌الله خواند و تصریح کرد: امروز جهاد، جهاد فرهنگی است و در این مسیر باید وارد عمل شد.

حسینی با بیان اینکه انسان مومن در مقابل فساد و منکر سکوت نمی‌کند امر به معروف و نهی از منکر را یکی از شاخصه‌های ورود به بهشت برشمرد و گفت: مومن حافظ حدود الهی است.

خطیب جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش سابقه جنایتکاری استکبار را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ از خود چهره جنایتکارانه نشان داده است، افزود: علت مخالفت استکبار با نظام اسلامی به خاطر از دست دادن منافع پس از پیروزی انقلاب است.

حسینی با اشاره به گذشته ایران و سیطره غرب بر این کشور خاطرنشان کرد: در حکومت طاغوت به تمام معنا وابسته به استکبار و نوکر دست نشانده قدرت‌های غرب بودیم اما پیروزی انقلاب به ما عزت، استقلال و سرافرازی بخشید.

امام جمعه دهدشت آمریکا را پشتیبان تروریست و آل‌سعود خواند و با بیان اینکه تا زمانی‌که آمریکا دست از جنایت و حمایت از تروریست بر ندارد مرگ شایسته مرگ و ننگ است، تأکید کرد: کسانی که دم از دوستی با آمریکا می‌زنند گذشته را فراموش کرده‌اند.

حسینی همچنین ورود کاروانی از شهدای دفاع مقدس و تشییع باشکوه این شهدا در شهرستان را یادآور شد و از حضور پرشور مردم ولایتمدار در این مراسم تقدیر و تشکر کرد./فارس

 

منتشر شده در :2015/08/14 - 06:08|شناسه خبر: 13843 771 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه