امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۳:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست هم اندیشی مدیر کل ثبت احوال استان با فرماندار گچساران

راه ملت: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گچساران ؛پیش از ظهر امروز مدیر کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری گچساران با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. فرماندار گچساران در این نشست ضمن خوش آمدگویی به مدیر کل ثبت احوال و همراهان ایشان  به اهمیت کار ثبت […]

راه ملت: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گچساران ؛پیش از ظهر امروز مدیر کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری گچساران با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
فرماندار گچساران در این نشست ضمن خوش آمدگویی به مدیر کل ثبت احوال و همراهان ایشان  به اهمیت کار ثبت احوال به خصوص در زمینه برنامه ریزیهای کلان اشاره نموده و خدمات ثبت احوال به خصوص در مناطق محروم به مردم را بسیار با ارزش بر شمردند
عبدالرحیم رحیمی همچنین فعالیتهای آماری و جمعیتی را از وظایف مهم  ثبت احوال بر شمرد و  خواستار تبادل اطلاعات و تجربیات پایدار میان فرمانداری و ثبت احوال گردید.
رحیمی در  بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد اداره ثبت احوال شهرستان گچساران  و ارائه آمار وفات، ولادت، ازدواج و طلاق پرداخت و مهم ترین رسالت این حوزه را همواره خدمت به مردم دانست.
فرماندار گچساران با اشاره به جایگاه و نقش ثبت احوال در روند برنامه ریزیهای کشور به خصوص در انتخابات مختلف خواستار تقویت هرچه بیشتر مراکز ثبت احوال بمنظور بستر سازی مناسب برای برنامه ریزی در راستای برگزاری  انتخابات امسال گردید.
رحیمی خواستار افزایش تعامل و تبادل نظر و تجربه پیرامون مباحث مختلف به منظور دستیابی به اهداف کاربردی و جامع جهت بهبود مسائل مشترک پیرامون دو ارگان دانست و خواستار ارائه پیشنهادات، هم اندیشی و راهکار بابت رفع مسائل مطروحه شد.
در ادامه مدیر کل ثبت احوال گزارشی اجمالی از کارهای صورت گرفته توسط اداره ثبت احوال استان و شهرستان و واگذاری بخشی از کارهای این اداره به دفتر پیشخوان خدمات دولت ارائه و خواستار همراهی و همکاری فرمانداری گچساران در مرتفع نمودن مشکلات این اداره شد که فرماندار هم قول مساعد دادند همکاریها ی لازم را با اداره ثبت احوال داشته باشند

 

۱۱۱۱۱۱۱۴۰۰۲۰۱۰۲۲۹۶ ۱۱۱۱۱۱۱۴۰۰۲۰۱۰۲۲۹۵ ۱۱۱۱۱۱۱۴۰۰۲۰۱۰۲۲۹۳

منتشر شده در :2015/08/18 - 07:08|شناسه خبر: 14014 886 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه