امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۲۶:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد

پورتال خبری جامعه زنان استان کهگیلویه وبویراحمد امروز راه اندازی می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد از راه‌اندازی پورتال خبری جامعه زنان استان خبر داد

راه ملت: فریبا رحمانپور در نشست با کارشناسان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: پورتال خبری جامعه زنان استان کهگیلویه وبویراحمد چهارشنبه ۲۸ مرداد ماه جاری با حضور دکترخادمی استاندار راه اندازی می‌شود.

وی به راه‌اندازی بانک جامع آماری و اطلاعاتی بانوان اشاره کرد و افزود: در این بانک جامع تعداد زنان شاغل در ادارات و زنان نخبه نیز مشخص می‌شود.

رحمانپوربا بیان اینکه، اداره کل امور بانوان یک نهاد نظارتی، هماهنگ کننده و حمایت کننده است، گفت: این اداره در راستای برنامه‌های دفتر وزارت کشور، اهداف و برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

وی، راه‌اندازی انجمن فرهیختگان و نخبگان برای استفاده از توانمندی زنان و تشکیل شبکه زنان خیر برای شناسایی زنان خیر جهت حل مشکلات زنان بی‌بضاعت را از دیگر برنامه‌های امور بانوان استان برشمرد.

رحمانپور به مشکلات بهداشتی زنان اشاره کرد و گفت: زنان با توجه به شرایطی که دارند در معرض بیماری‌های مختلفی هستند که توجه به بهداشت و سلامت زنان به ویژه در مناطق روستایی و محروم مد نظر است و به زودی در همین خصوص تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منعقد می‌شود.

وی، اجرایی نشدن برنامه‌های ورزشی بانوان ادارات، افزایش ساعت کار زنان شاغل و نبود چارت سازمانی را از مشکلات عمده زنان شاغل دانست و تصریح کرد: با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مشکلات زنان بررسی می‌شود.

رحمانپور، خواستار فعال‌تر شدن کارگروه بانوان و خانواده شد و بیان کرد: جلسات کارگروه بانوان با حضور مدیران کل ادارات برگزار می‌شود، ضمن اینکه ماهی یک بار نشست‌های شهرستانی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

منتشر شده در :2015/08/19 - 12:08|شناسه خبر: 14045 781 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه