امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۸:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سردار محمدرضا نقدی

ما سال ۲۰۲۵ المپیک کشورهای اسلامی را در بیت المقدس بازی می کنیم

جوانان ایرانی با صلاحیت ایستاده اند و در بزرگترین نظرسنجی در سال ۹۴ مشخص شد که ایستادگی و مقاومت جوانان در برابر آمریکا و جبهه کفر بسیار پررنگ‌تر از گذشته است

راه ملت: سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه و آموزش و پرورش گفت: چه بسیار جوانانی که با روحیه مکدر و چشمان بسته پا به این سفر گذاشته اند و با چشمانی باز و قلبی با نشاط و سرزنده یک زندگی جدید را بعد از این سفر بزرگ برای خودشان پی ریزی کرده‌اند.

وی ادامه داد: افرادی که در این سفر احیا می شوند یک سفر معنوی و بصیرتی کم نظیر را پشت سر می گذارند و این دستاورد بزرگی است شما در عرصه فرهنگی اخلاقی و فهم و بصیرت سیاسی پیشروی کرده‌اید.

سردار نقدی با اشاره به بازدید ۶۰۰ هزار دانش‌آموز از مناطق راهیان نور و قدردانی از برگزارکنندگان این اردوها تصریح کرد: صاحبان اصلی این سفرها شهدا هستند شهدا از تمام هستی خود برای دفاع گذشتند و بهانه ای برای سست شدن و کوتاه آمدن در مقابل دشمن نداشتند. در روزهایی که هیچ چیز نداشتیم و غریب در دنیا بودیم با دستانی بسیار خالی بدون امکانات در صحنه فداکاری کردند و عظمت آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: عظمتی که شهدا آفریدند دنیا را فرا گرفت اگر امروز رزمنده عراقی در جبهه تکریت، خلوجه و رمادید مبارزه می کند همه درسهایی است که از شهدا الهام گرفته‌اند. امروز در جبهه های سوریه جوانان ثابت قدم در برابر تکفیری ها ایستاده اند و شکست بزرگی را به دشمنان تحمیل کرده‌اند و حزب الله سرافراز پوزه دشمنان را به خاک مالید و امنیت را برقرار کرد.

وی ادامه داد: امروز جوانان صف به صف در برابر جبهه کفر ایستاده اند و سه شکست بزرگ را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده‌اند آنان همه از شهدا الهام گرفته‌اند.

وی ادامه داد: مردم یمن در غربتی که ما در دفاع مقدس داشتیم با دستان خالی ایستاده اند و رژیم منحوس سعودی و آمریکای جنایتکار آنها را به قتل عام می رسانند این مردم مانند کوه مقاومت می کنند.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز شعارهایی که در سینه رزمندگان یمنی است نشان می دهد از کجا الهام گرفته‌اند دنیا ما را متهم می کند که شما سلاح و امکانات داده اید نخیر آنچه از بین نرفته و نمی تواند دنیای استکبار جلوی آن را بگیرد عطر شهادت و ولایت است. رایحه ولایت و عشق به شهادت در راه حقیقت از میدانهای رزم دفاع مقدس دنیا را فرا گرفته است و استکبار را به زانو درخواهد آورد.

وی ادامه داد: حالا قطعنامه صادر کنند ۱+۵ جلسه تشکیل دهد و خیال پروری کند در اسناد نوشته اند ده سال دیگر چیزی از ایران باقی نمی ماند و در داخل ایران نفوذ می کنیم خوابش را ببینید ما سال ۲۰۲۵ المپیک کشورهای اسلامی را در بیت المقدس بازی می کنیم.

وی ادامه داد: ملت ایران به پشتوانه عظیم شما شهدا تمام قد در مقابل جبهه کفر ایستاده است.

وی با تاکید بر فرمان رهبر انقلاب مبنی بر جلوگیری از نفوذ آمریکا تصریح کرد: در فرهنگ اقتصاد سیاست و تمام عرصه‌ها اجازه نخواهیم داد آمریکا قدمی بردارد و میلیونها جوان جان بر کف با عزم و اراده در میدان ایستاده‌اند و یک لحظه صحنه را ترک نمی کنند و اجازه پیشروی نمی‌دهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: جوانان ایرانی با صلاحیت ایستاده اند و در بزرگترین نظرسنجی در سال ۹۴ مشخص شد که ایستادگی و مقاومت جوانان در برابر آمریکا و جبهه کفر بسیار پررنگ‌تر از گذشته است.

وی ادامه داد: این آرا نشان می دهد اعتقاد مردم نسبت به این ارزشها تقویت شده اند و این امر حاکی از تلاش سپاه، بسیج، ارتش و روحانیت و آموزش و پرورش در عرصه جهاد فرهنگی است.

وی با اشاره به گستردگی تهاجم دشمن با سلام های گوناگون از جمله ماهواره و ابزار اقتصادی تاکید کرد: ملت با فهم عمیق از آزادی و استقلال دفاع می کنند و از جمهوری اسلامی و جوهر اصلی آن دفاع می کنند و این ثمره جهاد و تلاش شماست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر تقویت نرم افزاری اردوهای راهیان نور تصریح کرد:‌ در نظرسنجی های جدید از اردوهای راهیان نور راویان بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند.

سردار نقدی ادامه داد: ملت ما برای آزادی بشریت قیام کرد و در برابر ظلم و استبداد ایستاد و این قیام ادامه دارد و تمام نشده است. آرمان ما فراتر از تشکیل جمهوری اسلامی ایران است و این حرکت عظیم و مقدس شروع شده و دنیا را فرا گرفته است.

وی با اشاره به بیانات امام (ره) مبنی بر ادامه مبارزه اظهار کرد: امروز آمریکا به افتضاح کشیده شده است آنهایی که کودکان را زنده زنده می سوزانند خود مدعی حقوق بشر هستند رژیم صهیونیستی بمب اتم را به کار می برد و دیگران را محاصره و تحریم می کند. این مبارزه ادامه دارد و کار انها تمام است و رسوایی امریکا علامت بشریت و انسانیت است./شبستان

منتشر شده در :2015/08/20 - 02:08|شناسه خبر: 14066 739 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه