امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۳۶:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وزیر خارجه انگلیس به ایران می آید / بازگشایی سفارت انگلیس در آینده نزدیک

راه ملت: یک منبع مطلع در وزارت امو رخارجه سفر فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس به تهران و بازگشایی سفارت این کشور در ایران را تایید کرد به گزارش ایرنا: این منبع اگاه با اشاره به گزارش های خبری منتشر شده در خصوص سفر وزیر خارجه انگلیس به تهران ، سفر هاموند به ایران در […]

راه ملت: یک منبع مطلع در وزارت امو رخارجه سفر فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس به تهران و بازگشایی سفارت این کشور در ایران را تایید کرد

به گزارش ایرنا: این منبع اگاه با اشاره به گزارش های خبری منتشر شده در خصوص سفر وزیر خارجه انگلیس به تهران ، سفر هاموند به ایران در روز یکشنبه و بازگشایی سفارت این کشور طی این سفر را تایید کرد.

بر اساس این گزارش هاموند را شماری از مقامات بازرگانی و تجاری، سایمون گس مدیر سیاسی وزارت خارجه و سفیر سابق انگلیس در تهران در سفر به ایران همراهی می‌کنند. گس یکی از اعضای تیم ارشد مذاکره کننده انگلیس در گروه ۱+۵ بود.

محمدحسن حبیب‌الله‌زاده کاردار جمهوری اسلامی ایران پیش از این در جمع خبرنگاران روزنامه ایندیپندنت در لندن گفته بود: مذاکرات دوجانبه با مقامات انگلستان برای بازگشایی سفارت‌های دو کشور در جریان است و با نهایی شدن آن شاهد فعالیت کامل نمایندگی های دو کشور خواهیم بود.

فیلیپ هاموند در ماه جولای گذشته بعد از جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای در ژنو ابراز امیدواری کرده بود که سفارت لندن در تهران در سال جاری بازگشایی شود.

منتشر شده در :2015/08/20 - 08:08|شناسه خبر: 14095 661 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه