امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۸:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بنزین ۷۰۰ تومانی تا سه ماه دیگر اعتبار دارد / روابط جدید ایران و انگلیس برپایه احترام باشد

راه ملت: به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در حاشیه دیدار با فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس، در جمع خبرنگاران در خصوص ورود هیئت انگلیسی به ایران اظهار داشت: این هیئت‌های خارجی علایم مثبت و چراغ سبز را به کشور ما می‌دهد تا شرکت‌هایشان برای سرمایه گذاری با ایران همکاری […]

راه ملت: به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در حاشیه دیدار با فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس، در جمع خبرنگاران در خصوص ورود هیئت انگلیسی به ایران اظهار داشت: این هیئت‌های خارجی علایم مثبت و چراغ سبز را به کشور ما می‌دهد تا شرکت‌هایشان برای سرمایه گذاری با ایران همکاری نماید.
وی تصریح کرد: انگلیسی‌ها سابقه طولانی در فعالیت‌های نفتی ایران داشته‌اند، علی رغم فراز و نشیب و تلخی و شیرینی‌هایی که در روابط داشتیم اعتقاد ما این است که باید دروان جدید از روابط را بر پایه احترام متقابل و برد برد بین شرکت‌های دو طرف برقرار کنیم و ما به این سران خارجی گفته‌ایم که ایران امروز با ۱۴ و ۱۵ سال پیش در بخش‌های مختلفی فرق اساسی داشته است برای اینکه بتواند در عرصه سرمایه گذاری موفق شود بازار ایران را تنها برای فروش کالا خود در نظر نگیرند بلکه بازار منطقه را نیز تحت پوشش قرار دهند.
وی تاکید کرد: نظر آنها در این نشست برای سرمایه گذاری شرکت‌های خصوصی ایرانی با خارجی‌ها برای ایجاد یک بازار رقابتی مثبت بوده است.
وزیر نفت گفت: سیاستی برای فروش نفت در کشور داریم  حتی زمانی که فروش را افزایش می‌دهیم براساس سیاست ابلاغی دست به فروش آن می‌زنیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر موضوع اساس نامه شرکت ملی نفت گفت: اساس نامه شرکت ملی نفت در مجلس به تصویب رسیده و به کمیسیون انرژی مجلس ارجاع داده شده است و هم اکنون مرحله نهایی خود را طی می‌کند.
زنگنه در خصوص بنزین ۷۰۰ تومانی گفت: براساس مکاتباتی که بین وزارت نفت و معاون اول رئیس جمهور صورت گرفته قرار است بنزین ۷۰۰ تومانی تا اواخر آبان ماه اعتبار دارد.
وی افزود: مردم در مصرف بنزین ۷۰۰ تومانی خود عجله نکنند گرچه میزان بنزین ۷۰۰ تومانی کاهش یافته است.

 

منتشر شده در :2015/08/23 - 10:08|شناسه خبر: 14214 578 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه