امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۲:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتتاح ۵۱ پروژه عمرانی در گچساران

راه ملت: به نقل از مهر، فرماندار گچساران از افتتاح وکلنگ زنی ۵۱ پروژه عمرانی شهرستان در هفته دولت خبر داد. عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تجدید با آرمانهای شهدای گچساران به مناسبت آغاز هفته دولت افزود: به مناسبت هفته دولت امسال تعداد ۵۱ طرح و پروژه به مبلغ ۲۱۹ میلیارد ریال […]

راه ملت: به نقل از مهر، فرماندار گچساران از افتتاح وکلنگ زنی ۵۱ پروژه عمرانی شهرستان در هفته دولت خبر داد.

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تجدید با آرمانهای شهدای گچساران به مناسبت آغاز هفته دولت افزود: به مناسبت هفته دولت امسال تعداد ۵۱ طرح و پروژه به مبلغ ۲۱۹ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

رحیمی تصریح کرد: از این تعداد ۱۰ پروژه با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و ۴۱ پروژه با کل اعتبار ۱۶۲ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: پیش‌تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دوگنبدان، مجتمع پرواربندی ۵۰۰ رأسی گوساله، مدرسه ۱۵ کلاسه بنیاد، تولید کاغذ کرافس و بخش آی.سی.یو نوزادان در بیمارستان شهید رجایی از مهم‌ترین پروژه‌های آماده بهره‌برداری در گچساران در هفته دولت است.

فرماندار گچساران ساخت مدرسه ابتدایی در روستای شمس عرب، ساختمان دهیاری شهرک مهاجرین در دهستان امامزاده جعفر (ع) و گازرسانی به روستاهای آبچیرک و انجیر سیاه را از مهم‌ترین پروژه‌ها در قالب آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت دانست.

رحیمی افزود: در مدت کوتاهی که از عمر دولت تدبیر و امید می‌گذرد در ایجاد آرامش و ثبات در زندگی ملت ایران بسیار موفق بوده بنابر این عملکرد مثبت باید به اطلاع مردم رسانده شود.

برنامه گرامیداشت هفته دولت ازصبح دوشنبه دوم شهریور ماه همزمان با سراسر کشورآغاز و تا هشتم شهریور روز شهادت دولتمردان جمهوری اسلامی ایران شهیدان رجائی و باهنر ادامه دارد.

منتشر شده در :2015/08/24 - 02:08|شناسه خبر: 14244 634 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه