امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۰۰:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پدر مقتول منطقه حفاظت شده دنا: “رضایت به عفو محیط‌بان دنا را به آیت‌الله ملک حسینی واگذار کردم “

رضایی گفت: برای زنده نگه داشتن نام فرزندم در کنار منزل مسکونی ام پارک تفریحی ساختم و امروز بخود می بالم یکی از دوستداران محیط زیست در منطقه ام هستم.

راه ملت: به نقل از وبسایت عصردنا، پدر مقتول منطقه حفاظت شده دنا در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رضایت دادن خود و طایفه بزرگ عباسی در بویراحمد از قاتل فرزندم که محیطبان دنا بوده را به نماینده ولی فقیه در این استان واگذار کردم.
اسماعیل رضایی جمعه در گفت و گو اختصاصی با عصردناگفت: مراجعات فراوانی از سوی اقشار مختلف مردمی برای رضایت ما از قاتل فرزندم شد و شب گذشته نیز حضرت آیت اله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به همراه حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان ، زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به همین منطور به منزل ما تشریف آوردند.
وی افزود: من خود را در پرونده قتل فرزندم مدیون مرحوم آیت الله ملک حسینی دانسته چون ایشان در آن زمان دستور ویژه برای جلوگیری از اعمال نفوذها دادند و امروز وظیفه خود دانستم که در برابر فرزند آن مرحوم که خودشان از بزرگان و افتخارآفرین دیارم کهگیلویه و بویراحمد هستند ادای دین نمایم.
پدر مجتبی رضایی مقتول ارتفاعات دنا در سال ۸۸ گفت: من در پرونده فرزندم تلاش کردم که فرهنگ سازی کنم و آن فرهنگ ساری اینگونه بود که به هیچ کس اجازه ندادم به خانواده قاتل تعرض کند و این درصورتی بود که عده ای با روش های غلط می خواستند قتل فرزندم را منطقی جلوه داده و قاتل فرزندم را بی گناه نامیدند.
وی با انتقاد از عملکرد برخی از مسوولان کشوری و رسانه های بیگانه درباره پردازش به قتل مجتبی رضایی ، اظهارکرد: خود من از علاقمندان به محیط زیست بوده و مقالات متعددی در این باره نوشته ام و خواهم نوشت اما در پرونده قتل فرزندم خواستم به دنیا ثابت کنم که فرزند من تنها یک عکاس بود که بیگناه در ارتفاعات دنا کشته شد.
رضایی گفت: برای زنده نگه داشتن نام فرزندم در کنار منزل مسکونی ام پارک تفریحی ساختم و امروز بخود می بالم یکی از دوستداران محیط زیست در منطقه ام هستم.
پدر مقتول منطقه حفاظت شده دنا در کهگیلویه و بویراحمد افزود: نشست هایی را با بزرگان طایفه عباسی از چیتاب ، گردو ، ساران و صالحان گرفتم و اکنون صلاح این پرونده در دستان چراغ ایل و دیارم حضرت آیت الله ملک حسینی است و هر تصمیمی ایشان بگیرد ماتابع آن خواهیم بود و از آن اطاعت می کنیم.
رضایی افزود: موفقیت در پرونده قتل فرزندم را از قضاوت قاطعانه دستگاه قضایی دانسته و خداوند متعال را شاکرم که قوه قضائیه ایران به دنیا ثابت نمود که خون ریخته شده فرزند بیگناه من پایمال نمی شود و کس یا کسانی نمی توانند حقوق من و فرزندم را نادیده بگیرند.
وی گفت: در این چندسال تمام تلاشم را کردم تا از طریق قانون همه چیز روال عادی خود را طی کند و از اینکه دستگاه قضایی ، قانون را بنحو احسن در ارتباط با پرونده فرزندم به سرانجام رسانید خوشحال هستم و تشکر ویژه دارم.
پدر مجتبی رضایی مقتول ارتفاعات دنا در سال ۸۸ افزود: از اصحاب رسانه می خواهم در مورد حفاظت از محیط زیست فرهنگ سازی نموده و از کسانی که آهوکشی را رسم مردی و مردانگی می دانند نیز می خواهم دست از این رسم نادرست بردارند.
منتشر شده در :2015/08/28 - 04:08|شناسه خبر: 14519 803 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه