امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۵:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد

اتاق مطالعه در فضاهای پرتردد استان ایجاد خواهد شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی اتاق مطالعه و کتابخوانی در اماکن پر تردد استان خبر داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی اتاق مطالعه و کتابخوانی در اماکن پر تردد استان خبر داد.

راه ملت: زینب قربانی در حاشیه نشست انجمن خیرین کتابخانه‌ساز که با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، مدیران، نویسندگان وجمعی از خیرین برگزار شد، اظهار کرد: این انجمن با حضور برخی از اساتید دانشگاه‌ها، مسئولان و نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده که در واقع اعضای انجمن با ارائه راهکارها و نقطه نظرات خود در موضوع ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همیار و حامی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خواهند بود.

قربانی تصریح کرد: ایجاد اتاق مطالعه و کتابخوانی به صورت ثابت در فضاهای پرتردد مانند پارک‌ها، مراکز خرید، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه، ایستگاه اتوبوس و تاکسی از جمله مصوبات انجمن خیرین کتابخانه‌ساز بود.

وی گفت: بر اساس مصوبه انجمن در ادارات، بیمارستان‌ها، مساجد و مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد کتابخانه راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نصب تندیس کتاب در ابتدای ورودی هر شهر، رنگ‌آمیزی و زیباسازی فضای بیرونی کتابخانه‌ها و خیابان‌های منتهی به کتابخانه و نصب تابلوی راهنمای کتابخانه به صورت ثابت در سطح شهر از دیگر مصوبات انجمن خیرین کتابخانه‌ساز بود.

منتشر شده در :2015/09/03 - 08:09|شناسه خبر: 14850 609 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه