امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۱:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد مارگون

دانشگاه پیام‌نور به لحاظ علمی از دانشگاه دولتی یاسوج در سطح بالاتری قرار دارد

دانشجویانی که از روستاهای اطراف این شهر برای تحصیل می‌آیند به دلیل نبود خوابگاه با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

راه ملت:نشست روسای واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد  با حضور معاون دانشگاه پیام نور کشور و به ریاست استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد مارگون با اشاره به اینکه پرداخت عوارض به شهرداری یکی از مشکلات اساسی ما است و پولی که شهرداری مارگون از دانشگاه پیام‌نور این شهر طلب دارد بیش از ارزش ساختمان دانشگاه است اظهار داشت : شهرداری مارگون ۱۶۰ میلیون تومان از دانشگاه می‌خواهد و در عوض آنها هیچ‌گونه خدماتی به ما ارائه نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور مارگون از نداشتن خوابگاه رنج می‌برد، اظهار کرد: دانشجویانی که از روستاهای اطراف این شهر برای تحصیل می‌آیند به دلیل نبود خوابگاه با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

سیدحمید رمضانی ادامه داد : به طور مثال یکی از دانشجویان روستایی این دانشگاه به دلیل بعد مسافت در برف گرفتار می‌شود که با تلاش راهداری توانستیم او را از سرمازدگی نجات دهیم .

رمضانی گفت :  کمیته امداد امام خمینی(ره) حاضر نمی‌شود خوابگاهش را در اختیار دانشجویان تحت پوشش خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه رشته دانشگاهی منابع طبیعی یکی از رشته‌های ضروری این استان است، افزود : از منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست ۱۲ هکتار از اراضی منابع طبیعی را ارائه دادیم که فقط با ۵۹ هزار مترمربع آن موافقت کردند.

رمضانی با بیان اینکه ادعا دارم دانشگاه پیام‌نور به لحاظ علمی از دانشگاه دولتی یاسوج در سطح بالاتری قرار دارد، افزود: کارخانه سیمان مارگون نیروهای متخصص خود را از فارغ‌التحصیلان شهرهای اطراف جذب می‌کنند و این در حالی است که فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‌نور مارگون با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی گفت: انتظار می‌رود کارخانه سیمان مارگون که متعلق به این شهر است از فارغ‌التحصیلان شهر مارگون بهره ببرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهر مارگون از نبود فضای فیزیکی و زیرساخت‌های لازم برای ورزش دانشجویان گلایه کرد و گفت: سالن ورزشی در این شهر بدون استفاده است که انتظار می‌رود آن را به مدت یک ماه در سال در اختیار دانشگاه قرار دهند./

منتشر شده در :2015/09/04 - 11:09|شناسه خبر: 14867 1189 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه