امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۲:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار بویر احمد: مدیران اجازه سوءاستفاده از اموال دولتی در انتخابات را ندهند

نبض سیاسی در شهرستان بویراحمد به تندی زده می‌شود و به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس باید تمهیدات لازم اتخاذ شود.

راه ملت: به نقل از فارس، فرماندار بویراحمد ایجاد نشاط سیاسی در جامعه به منظور حضور گسترده مردم در انتخابات را ضروری اعلام کرد و بیان داشت: حضور حداکثری و برگزاری انتخابات سالم و به دور از تنش از برنامه‌های مهم انتخاباتی این فرمانداری است.

هوشنگ یاری‌پور : برگزاری انتخابات سالم را از مهم‌ترین برنامه مسئولان اجرایی بوده از این‌رو استفاده از امکانات و منابع دولتی، له یا علیه کاندیداها، اقدامی غیرقانونی و ممنوع است و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات همواره در جلسات شورای اداری بر ممنوعیت استفاده اموال دولتی برای تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی تاکید داشته و داریم، گفت: امیدواریم مدیران با حساسیت بیشتری به این موضوع توجه کنند و اجازه هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی در انتخابات را ندهند.

یاری‌پور با اشاره به حساسیت این دور از انتخابات تصریح کرد: نبض سیاسی در شهرستان بویراحمد به تندی زده می‌شود و به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس باید تمهیدات لازم اتخاذ شود.

مسئول ارشد اجرایی دولت در بویراحمد در ادامه با بیان اینکه بحث‌های انتخاباتی در سطح کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن شهرستان بسیار داغ است، گفت: بر اساس قانون استفاده اموال دولتی در تبلیغات برای یک کاندیدای انتخاباتی یا علیه آن ممنوع بوده که انتظار داریم مدیران شهرستانی نیز به این موضوع توجه داشته باشند.

فرماندار بویراحمد با آرزوی موفقیت برای کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: با توجه به اینکه استارت کار انتخاباتی به نوعی در شهرستان زده شده و هر فرد به دنبال معرفی خود است، انتظار می‌رود اصول و ضوابط قانونی را رعایت کنند.

یاری‌پور بیان داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه‌های انتخاباتی، سیاسی و اجتماعی، نشان‌دهنده رضایت عمومی از عملکرد مطلوب مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و باشکوه در هفتم اسفند سال ۱۳۹۴، ویژه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی مسئولان وزارت کشور اندیشیده شده، گفت: با تبلیغات سالم از سوی کاندیداهای احتمالی و با همکاری و همراهی مردم و مسئولان با یکدیگر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با سلامت و مشارکت بالا برگزار می‌شود.

 

منتشر شده در :2015/09/07 - 09:09|شناسه خبر: 15025 833 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه