امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۰:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی

با باندبازیها، آبادی منطقه مان را خراب کردیم

راه ملت: به نقل از مهر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با رئیس و معاونین سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان با اشاره به اینکه جامعه باید تحت اشراف مدیریت عقل قرار گیرد تا انسان و جامعه رشد مادی و معنوی کنند  اظهار داشت: عقل جامعه کسی است که ظرفیتها را شناسایی کرده […]

راه ملت: به نقل از مهر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با رئیس و معاونین سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان با اشاره به اینکه جامعه باید تحت اشراف مدیریت عقل قرار گیرد تا انسان و جامعه رشد مادی و معنوی کنند  اظهار داشت: عقل جامعه کسی است که ظرفیتها را شناسایی کرده و در کنار هم قرار دهد تا شکوفا شده و مدیریت همین شکوفایی بالقوه ها و تبدیل آنها به بالفعل است.

آیت الله ملک حسینی جایگاه سازمان مدیرت وبرنامه ریزی را به مثابه عقل جامعه دانست و گفت: اگر عقل سالم باشد بدن نیز سالم خواهد بود و اگر عقل معیوب شود بدن نیز معیوب خواهد شد.

وی به برنامه ریزی و بودجه ریزی به عنوان دو وظیفه این سازمان اشاره کرد و افزود: اگر سیاست گذاری شد که استان بر پایه ظرفیتی رشد کند، باید بودجه ریزی هم براین اساس باشد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بدنه اجرایی در خدمت عقل سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و این سازمان باید با تفکر برنامه ریزی و بودجه ریزی را انجام دهد.

وی بر جبران ضعف ها و نواقص تاکید کرد و اظهار داشت: زخم ها زمانی بهبود می یابند که قبل از آن مغز فرآیند بهبودی را انجام دهد.

آیت الله ملک حسینی همچنین بر نظارت پس از برنامه ریزی و بودجه ریزی از بدو تا ختم تاکید کرد و گفت: اگر اندیشیدن درست و برنامه ریزی درست صورت گیرد و  نظارت برای رشد و توسعه همه جانبه باشد، اراده خداوند براین است که کمک کند.

وی باندبازی، قومیت گرایی و منطقه گرایی را آفت و مانع رشد جامعه دانست و گفت: برخی مواقع با باندبازیها، آبادی منطقه مان را خراب کردیم و حاضر شدیم شهرمان نا آباد باشد اما سود اجتماعی یک کار درست که منجر به رشد منطقه می شد به نفع فلان اصلاح طلب یا اصولگرا واریز نشود.

وی بر برنامه ریزی اصیل برای آینده استان تاکید کرد و اظهار داشت: همیشه پول کار نمی کند و وای برمدیری که فکر می کند تا پول هست می شود کار کرد و تا نیست نمی شود.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه خرج کردن هنر نیست، گفت: معنای مدیریت استفاده بهینه از کمترین ظرفیتها در راستای رشد جامعه است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن اگر بداند با بلوکه کردن پولها و گلوگاه اقتصادی کشور و تحریمها وضعیت و حرکتمان را کند می کند، به این کار ادامه خواهد داد.

وی بابیان اینکه دشمن دنبال روزنه ای برای ضربه زدن به نظام است، افزود: اگر دشمن بداند با سرازیرکردن پولها به کشور موجب تنبلی و وابستگی ما می شود، پولها را سرازیر خواهد کرد.

آیت لله ملک حسینی همچنین بر استفاده از نیروهای کاردان و کارشناس در بدنه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد.

منتشر شده در :2015/09/09 - 07:09|شناسه خبر: 15177 833 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه