امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۴۱:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اختصاص ۱۷ میلیارد به پروژه پاتاوه- دهدشت با تلاش نماینده بویر احمد/ اتمام تونل های محور تا ۲ ماه آینده

فعالیت‌ها برای بازسازی تونل‌های محور پاتاوه – دهدشت شدت بیشتری نسبت به گذشته بخود گرفته و با بازگشایی آن‌ها شاهد رفع بسیاری از مشکلات ترددی بسیاری از روستا‌ها بویژه بخش لوداب خواهیم بود.

راه ملت: به نقل از ایلنا، غلام محمد زارعی در حاشیه بازدید از تونل‌های پاتاوه – دهدشت گفت: با رایزنی‌های خادم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، مجوز تخصیص ۱۷ میلیارد ریال برای سرعت بخشیدن به فعالیت در پروژه پاتاوه – دهدشت اخذ شد.

وی تخصیص این اعتبار برای فعالیت دوباره پیمانکار پروژه را مطلوب ارزیابی و اظهارکرد: تا ۲ ماه آینده، تونل‌های پروژه پاتاوه – دهدشت بطور کامل به اتمام می‌رسد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی، تونل‌های محور پاتاوه – دهدشت از فنی‌ترین و مستحکمترین تونل‌های کشور بوده که باتوجه به وضعیت توپوگرافی منطقه شرایط استثنایی را دارد.

زارعی گفت: فعالیت‌ها برای بازسازی تونل‌های محور پاتاوه – دهدشت شدت بیشتری نسبت به گذشته بخود گرفته و با بازگشایی آن‌ها شاهد رفع بسیاری از مشکلات ترددی بسیاری از روستا‌ها بویژه بخش لوداب خواهیم بود.

منتشر شده در :2015/09/19 - 11:09|شناسه خبر: 15577 705 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه