امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۶:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بزرگواری: مسئول اینکه اعتبارات در کجا و چگونه تقسیم می شوند من نیستم

وظیفه بنده پیگیری اعتبارات ورزش بود که این اعتبارات را گرفته و به متولیان تحویل دادم، مسئول اینکه در کجا هزینه می‌شود و چطور تقسیم می‌شود من نیستم

راه ملت: به نقل از پورتال خبری حجت الاسلام بزرگواری، نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد، قانونگذاری و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی را از وظایف وکلای مردم در مجلس عنوان کرد و گفت: نمایندگان وظیفه سومی هم برای خود تعریف کرده و درصدد انجام این وظیفه هستند.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان‌های چهارگانه حوزه انتخابیه خود با بیان اینکه شناخت از وظایف نمایندگان مجلس برای بسیاری فرهنگ نشده است، اظهار داشت: باید فرهنگ‌سازی شود هر مشکلی که در هر حوزه‌ای رخ می‌دهد نادیده را مقصر قلمداد نکنند.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با برشمردن وظایف نماینده مجلس، قانونگذاری و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی را از وظایف وکلای مردم در مجلس برشمرد و تصریح کرد: نمایندگان وظیفه سومی هم برای خود تعریف کرده و درصدد انجام این وظیفه هستند.

بزرگواری پیگیری مطالبات به حق مردم حوزه انتخابیه را وظیفه سوم نمایندگان مجلس خواند و گفت: با آوردن اعتبارات بیشتر و پیگیری بودجه برای رفع مشکلات شهرستان‌ها، تلاش می‌کنیم.

وی تصویب ماده ۱۸۰ در راستای توسعه متوازن را از جمله پیگیری‌های نمایندگان مناطق محروم عنوان کرد و اظهار داشت: این اعتبارات را در تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ تصویب و اعتباراتی برای توسعه عمرانی در مناطق محروم در قالب ماده ۱۸۰ اختصاص دادیم.

بزرگواری با بیان اینکه در تقسیم این بودجه هیچ دخالتی نداشته و ندارم افزود: تقسیم اعتبارات ۱۸۰ بر اساس شاخص‌های هر منطقه صورت می‌گیرد و بنده به عنوان نماینده حوزه‌های انتخابیه خود، هیچ دخالتی در نحوه تقسیم ندارم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: هر مشکلی در هر حوزه‌ای اتفاق می‌افتد را به نماینده مجلس ربط می‌دهند در صورتی‌ که وظیفه نماینده در حیطه آن کار نیست.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وظیفه بنده پیگیری اعتبارات ورزش بود که این اعتبارات را گرفته و به متولیان تحویل دادم، مسئول اینکه در کجا هزینه می‌شود و چطور تقسیم می‌شود من نیستم.

 

منتشر شده در :2015/09/19 - 12:09|شناسه خبر: 15599 692 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه