امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۲:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده به یاسوج سفر می کند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سفر دو روزه مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده به یاسوج خبرداد

راه ملت: به نقل از مهر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سفر دو روزه مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده به یاسوج خبرداد.

فریبا رحمان‌پور بعدازظهر دوشنبه به خبرنگاران گفت: فهیمه فرهمند‌پور مشاور وزیر کشور سه‌شنبه ۳۱ شهریور به شهر یاسوج سفر می‌کند.

وی بیان کرد: این سفر با هدف بررسی وضعیت مشکلات زنان کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.

رحمان پور، بازدید از تعاونی زنان کارآفرین واقع در گلخانه فرودگاه، حضور در گلزار شهدا، دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، دیدار با خانواده شهدا و بازدید از آموزشگاه فنی دخترانه یاسوج از برنامه‌های سفر مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده عنوان کرد.

وی اظهار داشت: دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حضور در نشست شورای اداری و برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان از دیگر برنامه‌های روز اول این سفر است.

وی همچنین حضور در آیین نمادین بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان یاسوج، نشست با زنان کارآفرین و توانمند دستگاه‌های اجرایی، دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، بازدید از تعاونی تولیدی زنان در پاتاوه و بازدید از گلخانه گل رز کریک شهرستان دنا را برنامه‌های روز دوم سفر مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده به یاسوج اعلام کرد.

منتشر شده در :2015/09/21 - 08:09|شناسه خبر: 15707 820 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه