امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۴۹:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دروازبان کهگیلویه وبویر احمدی تیم ملی: “بازی در کنار بزرگان فوتبال ایران حس فوق العاده ای دارد”

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: بعد از نمایشی که نیم فصل دوم از خودمان ارائه کردیم، توقع از ما بالا رفته و امیدوارم بتوانیم همان نمایش را در ادامه لیگ از خودمان ارائه کنیم. امسال اولویت ما موفقیت در لیگ برتر است.

راه ملت: به نقل از مهر، رشید مظاهری درباره نخستین دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: واقعا از اینکه توانستم برای نخستین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم، خوشحالم. من سابقه بازی در تیم‌های جوانان و امید را دارم اما این برای اولین بار است که می‌توانم حضور در تیم ملی را تجربه کنم.

وی افزود: من در دو سال و نیم اخیر شبانه روزی تمرین کردم و طوری برنامه ریخته بودم که بتوانم لباس تیم ملی را بپوشم. اکنون هم خوشحالم که کارلوس کی‌روش با تماشای بازی‌های لیگ، تلاش‌های من را دیده و از من برای حضور در تیم ملی دعوت کرده است.

دروازه‌بان تیم ملی ایران با اشاره به فضای حاکم در تیم ملی تاکید کرد: راستش را بخواهید قبل از اینکه وارد اردو شوم کمی احساس سنگینی می‌کردم. فکر می‌کردم به لحاظ روانی کار سختی در تیم ملی داشته باشم. حتی فکر می‌کردم در ارتباط گیری با بازیکنان دیگر کارم سخت باشد اما خدا را شکر کار فنی و بازیکنان دیگر خوب و صمیمی برخورد کردند که خیلی زود توانستم خودم را با فضای اردو هماهنگ کنم. الان همان شرایطی را در تیم ملی دارم که در ذوب‌آهن تجربه کرد‌ه‌ام.

وی درباره تجربه تمرین کنار بازیکنان قدیمی یادآور شد: کار با این بازیکنان لذت بسیار بالایی دارد. من در بازی‌های آسیایی گوانگجو بازی در کنار سیدجلال حسینی را تجربه کردم که حس فوق‌العاده‌ای بود. تجربه تمرین کردن کنار بعضی از بزرگترهای تیم را دارم اما این تجربه فعلی تجربه خاصی است.

مظاهری درباره کار زیر نظر کی‌روش و دن گاسپار هم تصریح کرد: واقعا تجربه متفاوتی است. دن گاسپار واقعا از لحاظ فنی وزن سنگینی دارد. من این موضوع را در همان جلسه تمرینی اول متوجه شدم. یا به لحاظ روانی خیلی خوب توانست من را در همان جلسه نخست جمع و جور کند. حضور در تمرینی که کی‌روش در آن است، عالی است زیرا او در فوتبال دنیا یک برند به حساب می‌آید و این یک افتخار برای من است که می‌توانم زیر نظر این مربی صاحب نام کار کنم. تمام تلاشم را می‌کنم، نظر او را جلب کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانی خودت را به فوتبال ایران تحمیل کنی؟، افزود: اشتباهی که کردم این بود از ابتدا با تفکر فعلی کار نکردم اما دو و نیم سال قبل با همسرم برنامه‌ای را ترتیب دادیم و از آن زمان این برنامه را در پیش گرفتم. مطمئن هستم مراحل بالاتر هم در پیش است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: شبانه روز تلاش می‌کنم خودم را به فوتبال ایران تحمیل کنم اما این را می‌دانم شرایط تیم ملی بزرگسالان با تیمهای پایه متفاوت است و برای بازی در تیم اصلی باید خیلی زحمت کشید. انگیزه کار دارم و تلاشم را می‌کنم و می‌دانم هیچ چیز نشد ندارد. موقعی که آن برنامه را دو سال و نیم پیش استارت زدم، توقع داشتم که با آن برنامه به تیم ملی برسم.

وی درباره بازی پیش روی تیم ملی برابر عمان نیز تاکید کرد: فکر می‌کنم بازی آسان برای تیم ملی وجود ندارد. حریف آسان واقعا بی‌معنی است. وقتی شما می‌دانید چشم  ۷۰ میلیون به بازی شماست هم پشت گرمی دارید و هم اینکه وظیفه روی دوش شما سنگینی می‌کند. به هر حال همانطور که گفتم بازی آسان برای تیم ملی وجود ندارد و ما هم نمی‌توانیم حریفان را دست کم بگیریم.

مظاهری درباره شرایط این تیم هم اظهار کرد: وقتی دو سال و نیم قبل به ذوب‌آهن آمدم، حضورم در این باشگاه با انتخاب سعید آذری همزمان شد. ایشان همان موقع هم گفت که هدف ما در این باشگاه باید قهرمانی آسیادر سال ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۶ باشد.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، اضافه کرد: بر همین اساس باشگاه به درستی یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد؛ کسی که در عین جدیت با بازیکنان رفیق است و واقعا کار با گل محمدی بسیار لذت بخش است. من تغییر مسیر زندگی فوتبالیم را مدیون او هستم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: بعد از نمایشی که نیم فصل دوم از خودمان ارائه کردیم، توقع از ما بالا رفته و امیدوارم بتوانیم همان نمایش را در ادامه لیگ از خودمان ارائه کنیم. امسال اولویت ما موفقیت در لیگ برتر است.

قابل ذکر است “رشید مظاهری” از فرزندان کهگیلویه وبویر احمد و شهرستان گچساران می باشد که با درخشش در دروازه تیم فوتبال ذوب آهن توانسته است نظر سرمربی تیم ملی را جلب و کارلوس کی روش از این دروازبان جهت سنگربانی تیم ملی دعوت کرد.

راه ملت: موفقیت این جوان کهگیلویه وبویر احمدی را به تمام مردم شریف استان و جامعه ورزش کهگیلویه وبویر احمد تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت می نماید./

منتشر شده در :2015/09/29 - 07:09|شناسه خبر: 16070 865 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه