امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۹:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در نامه ای به استاندار کهگیلویه وبویر احمد:

۱۱ عضو شورای شهر یاسوج خواستار جلوگیری از ساخت و ساز در محدوده هتل آزادی شدند

همه ۱۱ عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با تنظیم نامه‌ای خطاب به استاندار نسبت به هرگونه ساخت و ساز در نقطه استراتژیک شهر یاسوج در محدوده هتل آزادی هشدار دادند.

راه ملت: به نقل از فارس، اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز در نقطه استراتژیک این شهر و در اراضی جنب هتل آزادی و موزه شهر یاسوج شدند.

در این نامه آمده است: شهر یاسوج با داشتن آب و هوایی مطبوع و دلنشین و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی خدادادی به عنوان پایتخت طبیعت ایران نامگذاری شده است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: این زیبایی و طراوت باعث رشد و شکوفایی شهر شده که در این راستا همه مسئولان استانی و شهرستانی موظف به حفظ این نعمت خدادادی هستند که اعضای شورای شر نیز چنین رویکردی دارند.

در این نامه آمده است: طبق گزارشات رسیده برخی از مؤسسات غیر دولتی و همچنین بعضی دستگاه‌های دولتی در حال رایزنی برای تصرف بخشی از محدوده جنگل‌های هتل آزادی هستند که موجبات نگرانی مردم و نمایندگان آن‌ها را فراهم آورده است.

در بخش پایانی نامه آمده است: اینجانبان ضمن مخالفت صریح با تغییر کاربری اراضی یاد شده از شما درخواست داریم نسبت به هرگونه تخریب و تغییر کاربری در این زمین‌ها جلوگیری کنید.

 

منتشر شده در :2015/10/18 - 10:10|شناسه خبر: 16874 988 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه