امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۰:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس شورای اداری سرفاریاب عنوان کرد

علت سقوط سنگ چهره “کشف زیرخاکی” بود

غلامحسن آتش‌سودا در جمع خبرنگاران در تشریح تخریب این بنای گردشگری تصریح کرد: چهار نفر که ادعا داشتند به قصد تفریح و بازدید از این اثر به محل استقرار سنگ عزیمت کرده بودند باعث سقوط سنگ شدند

راه ملت: به نقل از فارس، «سنگ چهره» یکی از جاذبه‌های طبیعی و به عنوان نماد روستای مه‌گردی از توابع بخش سرفاریاب بوده که خودنمایی این اثر خارق‌العاده همه ساله گردشگران و طبیعت‌ دوستانی از اقصی نقاط کشور را به خود جذب می‌کرد.

خودنمایی «سنگ چهره» در ۱۰۰ متری روستای متروکه مه‌گردی و بر فراز صخره‌ای به ارتفاع ۸۰۰ متر در لبه پرتگاه بلند درس استواری می‌داد اما این روزها از سوی دستان بی‌رحم سودجویان تعادلش به هم خورده و بر زمین نقش بسته است.

اتفاق ناگواری که شنیدن آن برای طبیعت دوستان و گردشگران خوشایند نبود؛ سقوط «سنگ چهره» این جاذبه سحرانگیز را برای همیشه نابود کرد.

غلامحسن آتش‌سودا در جمع خبرنگاران در تشریح تخریب این بنای گردشگری تصریح کرد: چهار نفر که ادعا داشتند به قصد تفریح و بازدید از این اثر به محل استقرار سنگ عزیمت کرده بودند باعث سقوط سنگ شدند.

رئیس شورای اداری سرفاریاب افزود: بر خلاف نظر گردشگران، کارشناسان معتقدند این افراد با هدف کشف زیرخاکی از تکیه‌گاه سنگ اقدام به دستکاری کرده و این کار منجر به سقوط سنگ شده است.

آتش‌سودا با بیان این‌که هر چهار نفر شناسایی و به مراجع قضایی تحویل داده شدند افزود: پس از تشخیص اظهارات و انگیزه متمهان نسبت به برخورد قضایی اقدام خواهد شد.

رئیس شورای اداری سرفاریاب افزود: این سنگ صدها سال است که پابرجا مانده و گردشگرانی را به خود جلب کرده است.

این مسئول از شکستگی پای یک از متهمان حین سقوط سنگ خبر داد و گفت: یکی از این افراد حین دست‌کاری دچار مصدومیت شده است.

 

منتشر شده در :2015/10/27 - 06:10|شناسه خبر: 17438 756 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه