امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۴۴:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

ما نتوانسته ایم با جوانان تعامل و ارتباط خوبی داشته باشیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست عفاف و حجاب گفت: یکی از اشکالاتی که در زمینه عفاف و حجاب همواره وجود داشته این است که نوع شیوه ها و روش هایی که به کار برده می شود اشتباه است. اصولا کسانی که که افراد را به کاری دعوت می کنند خود آن ها باید در این زمینه عامل باشند

راه ملت: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست عفاف و حجاب گفت: یکی از اشکالاتی که در زمینه عفاف و حجاب همواره وجود داشته این است که نوع شیوه ها و روش هایی که به کار برده می شود اشتباه است. اصولا کسانی که که افراد را به کاری دعوت می کنند خود آن ها باید در این زمینه عامل باشند.
هادی زارع پور افزود: ما نتوانسته ایم با جوانان تعامل و ارتباط خوبی داشته باشیم و متاسفانه به جای اینکه از در دنیای جوان وارد دنیای او شویم از دیوار او بالا رفتیم و جامعه در بحث عفاف و حجاب گرفتار مسایل حاشیه ای شده است.
وی گفت: ما در این دوره مدیریتی به دور از سیاست زدگی سعی براین داریم که بصورت عملی وارد بحث عفاف و حجاب شویم. مبتنی بر این رویکرد ما همایشی را در زمینه عفاف و حجاب در دو سطح دانش آموزی و فرهنگیان برگزار می کنیم. مسابقات در رشته های نقاشی، عکاسی، مقاله نویسی و کاریکاتور برگزار می شود و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

منبع: پانا

منتشر شده در :2015/10/29 - 10:10|شناسه خبر: 17527 579 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه