امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۳:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سمینار آموزشی بازرگانی ‘ترانزیت و اینکوترمز’ در یاسوج برگزار می شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، سمینار آموزشی یک روزه ای را با عنوان ‘ترانزیت و اینکوترمز’ برگزار می کند.

راه ملت: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، سمینار آموزشی یک روزه ای را با عنوان ‘ترانزیت و اینکوترمز’ برگزار می کند.

جبارکیانی افزود: حضور در این سمینار رایگان و برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان، گواهینامه معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.
وی اظهار کرد: در این سمینار مباحثی از جمله هدف وحوزه شمول اینکوترمز، دلایل تجدید نظر در اینکوترمز، اصطلاحات ۱۳گانه در قالب چهار گروه اصلی، نقاط انتقالی و اهمیت آن در هر یک از گروههای چهار گانه، کاربرد هر یک از اعتبارات، بهترین نوع اعتبار از دیدگاه صادرکننده و واردکننده آموزش داده می شود.
وی سایر بخش های این دوره آموزشی را شیوه ها و انواع ترانزیت کالا، اسناد و مدارک مورد نیاز در تزانزیت براساس قانون امورگمرکی و قانون عبور کالای خارجی از قلمرو جمهوری اسلامی ایران و ترانزیت به مناطق آزاد و ویژه و قوانین حاکم بر آن عنوان کرد.
کیانی بیان کرد: این دوره آموزشی با حضور یکی از اساتید برجسته موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران ارائه خواهد شد.
اینکو ترمز به مسائل مرتبط با حمل کالا از فروشنده به خریدار پاسخ می دهد. مسائلی شامل حمل کالاها، ترخیص کالاها، واردات و صادرات کالاها، اینکه چه کسی مسئول پرداخت است و اینکه ریسک جابجایی و انتقال کالا در مراحل مختلف حمل بر عهده چه کسی است./منبع: ایرنا

منتشر شده در :2015/11/01 - 10:11|شناسه خبر: 17634 540 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه