امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۰۵:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدرس حوزه و دانشگاه مشهد در یاسوج عنوان کرد:

آیت الله ملک حسینی مایه مباهات مردم کهگیلویه و بویراحمد و خطه جنوب کشور بود

مدرس حوزه و دانشگاه مشهد گفت: مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری از مفاخر حوزه های علمیه کشور و جهان شیعه بود

راه ملت: حجت الاسلام و المسلمین فاضل خراسانی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد ارتحال آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی در یاسوج افزود: این عالم ربانی و فقیه مجاهد مایه مباهات مردم کهگیلویه و بویراحمد و خطه جنوب کشور بود.
وی بیان کرد: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد و خطه جنوب کشور با حضور گسترده و حماسی خود در مراسم تشییع پیکر آیت الله ملک حسینی قدرشناسی، حق شناسی و وفاداری خود را نسبت به این عالم ربانی و علمای دینی نشان دادند.
فاضل خراسانی اظهار کرد: علمای دین ، شهدا و صالحان زنده جاوید هستند و پس از مرگ هرگز از ذهن، یاد و خاطره مردم فراموش نمی شوند و آثار مفید و مثبت آنان همیشگی بوده و مرحوم آیت الله ملک حسینی از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
وی عنوان کرد: علمای دینی از جمله مرحوم آیت الله ملک حسینی تربیت شده دین مبین اسلام، ائمه اطهار (ع) و مکتب تشیع هستند.
فاضل خراسانی ابراز داشت: مرحوم آیت الله ملک حسینی شاگرد عالمانی شامل امام خمینی (ره)، آیت الهس العظمی بروجردی و آیت الله سید محمدتقی خوانساری بود.
مدرس حوزه و دانشگاه مشهد افزود: مرحوم آیت اله ملک حسینی یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و مورد توجه و اعتماد هر دوی آنها قرار داشت.
فاضل خراسانی گفت: این عالم ربانی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی از روحانیون مبارز فعال بود و متحمل سختی ها و شکنجه های متعددی در زندان های رژیم پهلوی شد.
وی بیان کرد: مرحوم آیت الله ملک حسینی علاوه بر دفاع از حریم دین مبین اسلام و نشر احکام الهی شاگردان زیادی را نیز تربیت کرد.
فاضل خراسانی اظهار کرد: مردم داری، رسیدگی به امور مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان از ویژگی های بارز این عالم ربانی بود و دلیل تکریم وی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد و خطه جنوب کشور نیز همین است.
وی عنوان کرد: حضور حماسی مردم کهگیلویه و بویراحمد و خطه جنوب کشور در مراسم تشییع پیکر این عالم ربانی قابل تقدیر است و هیچگاه فراموش نخواهد شد.
آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری آبان ۹۱ و در سن ۸۸ سالگی دار فانی را وداع گفت.

 

منبع: ایرنا

منتشر شده در :2015/11/05 - 08:11|شناسه خبر: 17834 818 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه