امروز :یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۲:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قانون باید ملاک فعالیت احزاب باشد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی طرفی در انتخابات به عنوان یک مبنای اصلی در درستور کار دولت قرار دارد و ما قطعا بی طرفی مجریان را در انتخابات ثابت خواهیم کرد

راه ملت، فتاح محمدی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی احزاب و تشکل های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از این نشست را آسیب شناسی، سیاست گذاری و برنامه ریزی برای انتخابات عنوان کرد و افزود: این نشست ها باید به صورت مستمر و دقیق برگزار شوند.

وی با بیان اینکه بحث و فلسفه وجود احزاب طبق اصل ۲۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شده است، اظهار داشت: تلاش می کنیم بستر را برای حضور فعال و مؤثر همه تشکلات و احزاب در ابعاد مختلف در حوزه فعالیت های این گروه ها و بر اساس مبانی قانونی و اساس نامه و مرام نامه این احزاب فراهم کنیم.

محمدی یادآور شد: هر جریان، شخص و گروهی که درخواست حضور در این استان را داشته است همواره حضور یافته و هرگز هیچ مانعی از طرف مسئولین سیاسی و اجرایی و امنیتی و در رأس آن شورای تأمین استان برای حضور افراد از جریانات مختلف در استان بر اساس ضوابط قانونی وجود نداشته است.

وی تصریح کرد: همه احزاب و گروه ها با رعایت ضوابط قانونی می توانند در این استان حضور پیدا می کننند و وظیفه ما تأمین امنیت این احزاب و گروه ها طبق این ضوابط است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استراتژی دولت همواره در ادوار مختلف در رسانه ملی در سطح کشور و استانها اعلام شده است، عنوان کرد: طبیعتا اصل بی طرفی در انتخابات به عنوان یک مبنای اصلی در دستور کار دولت قرار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه زمینه سازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اولین هدف نظام است، بیان کرد: دستیابی به این هدف می تواند توان و اقتدار نظام را در سطح داخلی و بین المللی افزایش دهد.

وی برگزاری نشست احزاب و تشکل ها با دستگاه ها اجرایی و نهادهای مختلف استان را ضروری دانست و اضافه کرد: در این نشست ها احزاب می توانند انتظارات خود را از این دستگاه ها و نهادها بیان کنند.

خانه احزاب کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: با برگزاری انتخاباتی سالم، بی طرفی مجریان را در انتخابات اثبات خواهیم کرد.

محمدی همچنین وظیفه رسانه ملی را پوشش دهی مطلوب انتخابات متناسب با اهداف و شرایط نظام عنوان کرد و افزود: در این راستا رسانه ملی باید فعالیت سازی و مشارکت همه احزاب را داشته باشد.

وی همچنین از راه اندازی خانه احزاب استان در اولین فرصت خبر داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر مبنا و معیار برای فعالیت های احزاب و تشکل ها قانون و اساس نامه مصوب باشد نباید هیچگونه احساس ناامنی وجود داشته باشد.

محمدی با بیان اینکه فلسفه وجودی احزاب صرفا فعالیت های سیاسی نیست، اظهار داشت: زمینه های مختلفی که توسعه همه جانبه را برای کشور و نظام ایجاد می کند فعالیت احزاب را می طلبد.

وی تأکید کرد: احزاب باید مجریان را در انتخابات حمایت کنند و ایرادها را متذکر شوند تا یک انتخابات پرشور مشارکتی و رقابتی در کشور داشته باشیم بطوریکه در افزایش اقتدار نظام در سطح بین المللی تأثیرگذار باشد./مهر

منتشر شده در :2015/11/18 - 06:11|شناسه خبر: 18550 679 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه