امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۶:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

با متجاوزان به حریم رودخانه بشار برخورد قانونی می شود

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی از مهلت یک ماهه به مدیران برای مشخص کردن مرز و حریم رودخانه بشار خبر داد و گفت: دستگاه قضایی با متجاوزان به بیت المال و حریم رودخانه‌ها بدون اغماض برخورد خواهد کرد

راه ملت: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در با بیان اینکه دستگاه قضایی استان در برخورد با متجاوزان به اراضی ملی و مدیران متخلف تعارف ندارد اظهارکرد: با مدیرانی که در زمینه بیت المال سهل انگاری می‌کنند به عنوان ارتکاب جرم برخورد می کنیم.

وی درباره تجاوزات غیرقانونی افراد به بیت المال و حریم رودخانه ها نیزگفت: تجاوزات غیرقانونی در حریم رودخانه بشار صورت گرفته که اداره امور آب موظف است در مدت ده روز نسبت به مشخص کردن حریم و مرز رودخانه اقدام کند.

این مسئول عالی قضایی در ادامه اضافه کرد: همچنین شهرداری در مدت یک ماه می بایست جاده‌ای در  حریم رودخانه و شهر احداث کند تا از تجاوزات به حریم رودخانه ها جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متجاوزان در حریم رودخانه اقدام به  احداث باغ و ایجاد زمین های کشاورزی کرده اند که رفع تصرف شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت رودخانه بشار تا آخر آذرماه بایستی مشخص شود، هشدار داد: زمین هایی که به بعضی از نهادها در زمان خاصی واگذار شده و در همان بازه زمانی استفاده نکرده‌اند باید بازپس گرفته شود.

وی افزود: کمیته پایش زمین‌های ملی و انفال تشکیل می‌شود و این کمیته برای نظارت بر زمین‌های ملی زیر نظر دادستان فعالیت خواهد کرد.

حجت الاسلام مزارعی همچنین درباره ساخت غیرمجاز قبرستان معصوم آباد در کنار شهرک‌های مجاور یاسوج نیز گفت: طوایف و گروه‌های قومی بهترین نقطه تفریحی مردم را به قبرستان تبدیل کرده‌اند.

وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولان با سهل انگاری در انجام وظایف مجوزهایی مبنی بر واگذاری قبرستان صادر کرده اند‌ که خلاف بوده است. در حال حاضر اجازه ادامه تدفین در این قبرستان گرفته شده است و مکان دیگری در اختیار اهالی محل گذاشته می‌شود.

منتشر شده در :2015/11/21 - 11:11|شناسه خبر: 18753 678 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه