امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۹:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غلامرضا تاجگردون

تضمین های لازم مورد نظر رهبری پیرامون برجام از مقامات ارشد کشورهای غربی گرفته شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید در زمینه موضوعات مهم تر از جمله رفع تحریم ها از مقامات ارشد کشورهای غربی تضمین لازم مورد نظر رهبری گرفته شود.

راه ملت: غلامرضا تاج گردون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به امضا شدن سند باز طراحی اراک عنوان کرد: امضای وزرای خارجه کشورهای گروه ۱+۵ آن تضمینی که مقام معظم رهبری در خصوص سند باز طراحی ارک تامین شد.

نماینده مردم گچساران  و باشت در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: سند باز طراحی اراک یکی از بخش های جزیی برجام محسوب می شود واینکه در سطح وزرای خارجه نسبت به تضمین اجرای آن امضایی گرفته شده است اقدام مناسبی به شمار می رود.

وی تاکید کرد: در این راستا نظر مقام معظم رهبری در راکتور اراک تامین شده است اما باید در خصوص عملی شدن نکات دیگر مد نظر رهبری گام برداشت.

تاج گردون با اشاره به مهمترین تاکید مقام معظم رهبری در برجام اظهار داشت: ایشان خواهان گرفتن تعهد کتبی از مقامات ارشد کشورهای غربی از جمله آمریکا هستند بنابراین باید وزارت امور خارجه این مهم را محقق کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید در زمینه موضوعات مهم تر از جمله رفع تحریم ها از مقامات ارشد کشورهای غربی تضمین لازم مورد نظر رهبری گرفته شود

منتشر شده در :2015/11/25 - 11:11|شناسه خبر: 18966 688 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه