امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۴:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تشکل‌های مردم نهاد نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تشکل های مردم نهاد نقش مهمی در کاهش انواع آسیب ها و معضلات اجتماعی دارند.

به گزارش راه ملت، سیدموسی خادمی ظهر چهارشنبه در جمع برخی از اعضای تشکلهای مردمی استان افزود: این تشکل ها به دلیل حضور در بطن جامعه تاثیر شگرفی بر بهبود کارکردها و اصلاح نگرشهای منفی دارند.

وی تشکل ها و سازمان های غیردولتی را نهادهای درونی و از عوامل حرکتی و توسعه ای در یک جامعه مدنی دانست و اظهار کرد: این نهادها نمی توانند نسبت به مشکلات و معضلات جامعه بی تفاوت باشند.

خادمی افزود: به دلیل برخی از ارزش های بنیادی  و اهدافی که دارند، هر فعالیت و حرکتی قاعده مند را که انجام دهند، دولت آنها را به رسیمت می شناسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کارآمدی برخی از این تشکل ها گفت: این تشکل ها به طور داوطلبانه هر جایی احساس خلاء  کاری کنند به کمک دولت می آیند.

وی بر تخصصی شدن فعالیت تشکل‌ های مردم‌ نهاد تاکید کرد و بیان داشت: حوزه‌ های محیط زیست، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی ازجمله حوزه های مهم برای فعالیت تشکلهاست.

وی بیان کرد: تشکل ها بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی و منافع اقتصادی وبه طور آرمان گرایانه به فعالیت خود ادامه می‌دهند و هیچ توجهی به درآمد و کسب منافع مالی ندارند که از صفات بارز آنهاست.

منتشر شده در :2015/11/25 - 07:11|شناسه خبر: 18980 553 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه