امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۵۶:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کیفیت نان کهگیلویه و بویراحمد مطلوب نیست

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کیفیت نان در این استان مطلوب نیست و برای بهبود وضعیت موجود برنامه‌های در دست اقدام داریم.

به گزارش راه ملت، سید علی صادق فروزنده ظهر امروز در کارگاه آموزشی اصول و فنون پخت نان ویژه شهرستان بویراحمد اظهار داشت: این کارگاه با همکاری شرکت غله و خدمات بازرگانی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و اتحادیه صنف خبازان بویراحمد برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه نانوایی‌های شهرستان بویراحمد برای بهبود هرچه بیشتر کیفیت نان باید تلاش کنند، عنوان کرد: نان استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استان‌های جنوبی کشور با کیفیت‌تر است اما نسبت به استان‌های فارس و اصفهان کیفیت پایین‌تری دارد.

فروزنده با اشاره به اینکه مصرف نان مرغوب و باکیفیت حق مردم استان بوده و خواسته بجا و معقولی است، ابراز کرد: این کارگاه آموزشی فرصت مناسبی برای یادگیری نکات جدید در زمینه پخت نان بوده و نوعی کسب تجربه برای افزایش کیفیت نان در شهرستان بویراحمد و استان است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت همسان سازی قیمت نان در استان کهگیلویه و بویراحمد با سایر شهرهای کشور، افزود: نانوایی‌های این استان توانایی و ظرفیت تولید و عرضه نان با کیفیت به مردم را دارند اما موانعی بر سر راه نانوایی‌ها از جمله پایین بودن قیمت نان وجود دارد.

فروزنده از فعالیت ۶۰۰ نانوا در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۲۷۰ مورد در شهرستان بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی کمک به افزایش کیفیت نان در استان است.

وی بیان کرد: ۴۰۰ نفر برای شرکت در کارگاه آموزشی سه روزه اصول و فنون پخت نان ویژه شهرستان بویراحمد شامل کارگران و صاحبان نانوایی دعوت شدند.

کارگاه آموزشی سه روزه اصول و فنون پخت نان ویژه شهرستان بویراحمد با حضور “محمدرضا خواجه” مدرس کشوری در زمینه آموزش پخت آرد و نان، مربی آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.

در این کارگاه شامل انواع نان و آرد، ویژگی‌های آرد و نان با کیفیت و استاندارد، مدت زمان استاندارد پخت نان، وزن چانه نان، ایرادهای پخت نان در کشور و استان، دلایل ضایعات بالای نان و دلایل کیفیت پایین آرد و نان مطرح شد.

منتشر شده در :2015/11/27 - 12:11|شناسه خبر: 19064 1743 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه