امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۷:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حزب ندای ایرانیان برگزار می کند

همایش اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ برگزار می شود

حزب ندای ایرانیان حوزه کهگیلویه ، همایش بزرگ اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ را برگزار می کند.

به گزارش راه ملت ،دبیر حزب ندای ایرانیان حوزه کهگیلویه ز برگزاری همایش اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ با موضوع مجلس دهم،وفاق واصلاح طلبان کهگیلویه خبر داد.

احسان هاشمی افزود: این همایش به منظور شروع به کار حزب ندا واولین برنامه این حزب در راستای وفاق در کهگیلویه بوده که در همین راستا با بزرگان اصلاحات شهرستان مشورت های لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این همایش بامجوز رسمی وبا حضور اصلاح طلبان چرام،لنده ،دهدشت بهمئی،قلعه رئیسی،دیشموک وسوق خواهد بود،گفت: این همایش در روز جمعه سیزدهم آذرماه در سینما دهناد دهدشت برگزار می شود.

دبیر حزب ندای ایرانیان کهگیلویه تصریح کرد:سخنران این همایش مهندس علی صوفی استاندار اسبق استان وعضو شورای هماهنگی وسیاست گزاری اصلاح طلبان کشور می باشد.

هاشمی به گنجایش هفتصد نفری سینما دهناد اشاره کرد وگفت: جهت حضور در این همایش در شهرستانها افرادی را مشخص نموده ایم وکسانی که تمایل به حضور در این همایش را دارند می توانند در چرام به آقایان سیروس نژاد وحاج آقا درویشی،در لنده به آقایان محمدحسین حسن پور ومظفر صداقت،در دیشموک به آقایان صادقی وامیریان، در دهدشت به آقایان گردیان جعفری وروح الله پناهنده، در سوق به آقای حمید فاطمی در لیکک به آقای دکتر کامرانی ودر قلعه رئیسی به آقای شکوهی مراجعه نمایند./کبنا

 

ندا

منتشر شده در :2015/11/28 - 11:11|شناسه خبر: 19119 1274 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه