امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۹:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شیطنت زشت و غیر حرفه ای یک سایت استان با نماینده مردم کهگیلویه + تصویر

رسانه به عنوان یک منبع و یک مرکز تاثیر بر روی افکار مردم در این عصر تکنولوژی باید چنان مواظب رفتار خود باشد که خدای نکرده قلمش به ناحق فشرده نشود و در این بین حقی پایمال نشود، اما متاسفانه برخی رسانه های استان برای جذب چند بازدید کننده چنان شتابزده و بی تفکر عمل می کنند که گاهی به انصاف برخی ها باید شک کرد

راه ملت، مقام معظم رهبری: این رسانه‌هاى الکترونیکى و اینترنتى متأسفانه موجب شده است که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین کشور براى این هم یک جورى تدبیر بشود. ولى عمده این است که خود ما مردم، خودمان را مقید کنیم به اخلاق اسلامى؛ خودمان را مقید کنیم به قانون…من همه‌ى جوانهاى غیور کشور را، جوانهاى مؤمنِ انقلابى کشور را فرزندان خودم میدانم و پشت سر آنها قرار میگیرم؛ من از جوانان انقلابى و مؤمن و غیور حمایت میکنم؛ منتها همه را توصیه میکنم به این که در رفتار خود، با اخلاق اسلامى رفتار کنند؛ قانون را مراعات کنند. همه باید قانون را مراعات کنند

کهگیلویه و بویراحمد سالهاست چوب سیاست های اشتباه و قضاوت های یک طرفه مردم خودش را می خورد و متاسفانه در این بین نقش رسانه ها هم بدون تاثیر نمی باشد.

رسانه به عنوان یک منبع و یک مرکز تاثیر بر روی افکار مردم در این عصر تکنولوژی باید چنان مواظب رفتار خود باشد که خدای نکرده قلمش به ناحق فشرده نشود و در این بین حقی پایمال نشود، اما متاسفانه برخی رسانه های استان برای جذب بیشتر چند بازدید کننده چنان شتابزده و بی تفکر عمل می کنند که گاهی باید به انصافشان شک کرد.

موضوعی که باعث شد این بار قلم دست بگیرم و بنویسم تصویری بود که روی خروجی یکی از سایتهای استان قرار گرفت، تصویر که عمق شیطنت و غیر حرفه ای را در یک رسانه نشان می دهد.

این سایت خبری تصویر زیر را تحت عنوان “(تصویر) جدیدترین عکس متفاوت از بزرگواری ” منتشر کرده است، و در توضیح تصویر نوشته است” سیدعلی محمد بزرگواری این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرده است.” :

 

در این تصویر متنی نوشته شده با مضمون اینکه: “بفرمایید چایی؛ بزرگواری در منطقه تنگ اسبکی سرفاریاب”

اما دو نکته کوتاه در مورد تصویر منتشر شده در این وبسایت:

  • اولاً در حالی روی تصویر متن بفرمایید چایی نوشته شده است که تصویر منتشر شده در کانال حجت الاسلام بزرگواری فاقد هرگونه متن بر روی تصویر می باشد.
  • دوم اینکه همانطور که می دانیم تعارف با لیوان نیم پر در فرهنگ ما یک نوع توهین تلقی می شود و نوشتن متن بفرمایید چای روی تصویر “بصورت کاملا عمدی” و همچنین وجود لیوان نیمه پر دست حجت الاسلام بزرگواری باعث القای این حس به مخاطب می شود که یک نوع بی احترامی را از طرف نماینده محترم به مخاطبین شده است، در حالی که اصلا موضوع تعارف در کار نبوده و این متن بصورت کاملا مغرضانه روی تصویر نوشته شده است.

۱۲-۳۹۶x400

اما تصویر اصلی منتشر شده در کانال حجت الاسلام بزرگواری بصورت زیر می باشد و در توضیح تصویر تنها آمده است “طبیعت زیبای تنگ اسبکی سرفاریاب” :

photo_2015-11-29_01-09-02

 

باید یادمان باشد یک رسانه قبل از هرچیز باید اصل احترام را رعایت و شعور مخاطبین خود را در صدر فعالیت های خود قرار دهد، سعی در القای خواسته های خود با دستکاری در تصاویر یک کار کاملا غیرحرفه ای می باشد که امیدواریم دوستان رسانه ای بیش از پیش در ایام نزدیک به انتخابات روی اخبار ارسالی خود کنترل داشته باشند.

راه ملت امیدوار است مسئولین محترم با همچین رسانه هایی که متاسفانه باعث ایجاد نوعی نفاق و اختلاف بین اقوام، شهرستان ها و مردم عزیز استان می شوند برخورد قاطع را نمایند تا شاهد همدلی و اتحاد بیشتر در استان در آستانه انتخابات باشیم.

 

منتشر شده در :2015/11/30 - 11:11|شناسه خبر: 19174 1151 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه