امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۳۰:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بخشدار لوداب خواستار تسریع در بازگشایی جاده دهدشت- پاتاوه شد

بخشدار لوداب با بیان اینکه مردم این بخش مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف راه، آب و مخابرات دارند، گفت: امیدواریم با تلاش و همت مسئولان و پیگیری‌های حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی در رفع مشکلات مردم شاهد انقلابی بزرگ در لوداب باشیم

راه ملت: به نقل از فارس، با اشاره به محرومیت‌های تاریخی لوداب در حوزه راه اظهار کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر و با احداث جاده ارتباطی پاتاوه به دهدشت بخش لوداب با احداث و راه‌اندازی این جاده ارتباطی از راه آسفالته برخوردار می‌شود.

بخشدار لوداب با بیان اینکه مردم این بخش مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف راه، آب و مخابرات دارند، گفت: امیدواریم با تلاش و همت مسئولان و پیگیری‌های حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی در رفع مشکلات مردم شاهد انقلابی بزرگ در لوداب باشیم.

این مسئول با اشاره به درد و رنج مردم بخش لوداب مبنی بر مشکلات حوزه راهسازی اذعان کرد: با توجه به اینکه با احداث محور پاتاوه به دهدشت به نوعی انقلابی بزرگ در حوزه راه بخش لوداب ایجاد شد، اما متاسفانه با گذشت چندین سال همچنان قطعه دوم محور که بخش زیادی از آن تونل‌ها هستند، همچنان اجازه تردد داده نمی‌شود.

روحانی در ادامه با بیان اینکه مردم برای رسیدن به مرکز استان باید مسافت طولانی را از لوداب به مارگون و پس از آن به یاسوج طی کنند، گفت: در سفر آیت‌الله ملک‌حسینی به بخش لوداب و بازدید از منطقه خواسته اکثریت مردم بازگشایی هرچه سریع‌تر تونل‌ها بوده تا مسیر کوتاه‌تر شود و ارتباط با مرکز استان به آسانی برقرار شود نه با درد و مشت.

بخشدار لوداب در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات حوزه راه بخش لوداب تصریح کرد: بخش زیادی از روستاهای دو دهستان چین و لوداب فاقد جاده ارتباطی مناسب و آسفالته هستند که از مسئولان انتظار می‌رود چاره‌ای بیندیشند.

وی با بیان اینکه آسفالت برخی از مناطق روستایی بخش لوداب مربوط به اوایل انقلاب بوده و رو به تخریب هستند، گفت: جاده ارتباطی لوداب به روستای آبمورد نیاز به زیرسازی مجدد دارد و روستاهای دلیتا، تنگیار و گردن‌گاه زیرسازی شدند، ولی متاسفانه تاکنونی اقدامی جهت آسفالت کردن آنها صورت نگرفته است.

این مسئول خواستار رفع نواقصات و مشکلات حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بخش لوداب شد و گفت: اولویت اول در رفع مشکلات بخش لوداب حوزه راه بوده، چراکه مردم برای تردد خود به شهر گراب و بعضا مارگون مشکلات و هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوند.

روحانی با بیان اینکه مشکلات و نواقصات حوزه‌ها و بخش‌ها گسترده و متعدد است و رفع آنها زمان زیادی نیاز دارد، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود که بر اساس تاکیدات آیت‌الله ملک‌حسینی مبنی بر بررسی و اولویت‌بندی مشکلات مناطق محروم نسبت به رفع آنها اقدام کنند و وعده بی‌اساس به مردم ندهند.

بخشدار لوداب از دیگر مشکلات این بخش را بحث آب آشامیدنی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر آب شرب دهستان چین مشکل دارد و تعداد زیادی از روستاهای تابعه با تانکر آب شرب خود را دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه درآمد اکثریت مردم منطقه لوداب از حوزه دامداری است و کمبود آب احشام آن‌ها تلف کرده است، گفت: برای توسعه بخش کشاورزی، آب شرب و احشام بخش لوداب احداث یک سد ضروری و مهم بوده تا دو دهستان چین و لوداب را تحت پوشش قرار دهد.

روحانی اذعان کرد: مجتمع آبرسانی میانتنگان به لوداب برای تامین آب شرب منطقه تعریف شده که از مسئولان انتظار می‌رود مشکلات مالی آن را برطرف کنند تا پروژه هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

 

منتشر شده در :2015/12/05 - 02:12|شناسه خبر: 19550 1452 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه