امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۸:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تیم کبدی بانوان کهگیلویه وبویراحمد نایب قهرمان کشور شد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم کبدی زیر 20 سال بانوان این استان عنوان نایب قهرمانی مسابقات کبدی بانوان منطقه دو کشور را تصاحب کرد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم کبدی زیر 20 سال بانوان این استان عنوان نایب قهرمانی مسابقات کبدی بانوان منطقه دو کشور را تصاحب کرد

راه ملت: جهانبخش ایزدپور افزود: این دوره از رقابت ها به مدت یک روز و با حضور استان های فارس، خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم کبدی زیر 20 سال بانوان کهگیلویه و بویراحمد موفق شد با کسب دو پیروزی مقابل تیم های فارس و خوزستان و قبول یک شکست مقابل تیم اصفهان پس از این تیم راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

ایزدپور اظهار کرد: تیم کبدی زیر 20 سال بانوان کهگیلویه و بویراحمد در نخستین دیدار با نتیجه 66 بر 26 مغلوب تیم اصفهان شد، در دومین بازی با حساب 41 بر 33 تیم فارس را شکست داد و در سومین دیدار نیز با نتیجه 49 بر 41 از سد تیم خوزستان گذشت.

وی عنوان کرد: رقابت های کبدی بانوان منطقه ای کشور در پنج منطقه برگزار و از هر منطقه نیز دو تیم برتر به مرحله نهایی راه می یابد.

ایزدپور ابراز داشت: مرحله نهایی مسابقات کبدی بانوان منطقه دو کشور 24 آذر امسال در استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در تیم کبدی زیر 20 سال بانوان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها عاطفه پناهی، فهیمه کاشانی، زهرا و سحر معین نژاد، مریم جوکار، زهرا دارفرین، سمانه غلامی، بهاره یوسفی، الناز افشار و نسرین مظفری حضور داشتند.

بیش از 24 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

منتشر شده در :2015/12/06 - 08:12|شناسه خبر: 19576 610 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه