امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۹:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار کهگیلویه:

آماده برگزاری باشکوه انتخابات هستیم

فرماندار کهگیلویه گفت: با رصد وضعیت موجود و احصاء نیازمندی‌ها برای برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفند آماده می‌شویم.

راه ملت،علی پوزش ظهر امروز در شنست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات هفتم اسفند در شهرستان در حال انجام است.

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که اقدامات ابتدائی در برگزاری انتخابات انجام شده است افزود: از اردی‌بهشت سال جاری فعالیت‌های اولیه در استان شروع شده و به تبع آن اقداماتی در شهرستان کهگیلویه نیز صورت گرفته است.

پوزش تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان تشکیل و مسئولین کمیته‌های انتخاباتی نیز مشخص شده است و طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده تصمیم‌گیری می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: آن‌چه بیش از سایر مسایل برای ستاد انتخابات حائز اهمیت است تامین امکانات زیر ساختی مرتبط با انتخابات است که در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

وی با اشاره به نیازمندی‌های انتخاباتی از احصاء امکانات دولتی و استعلام از میزان تجهیزات موجود در ادارات و دستگاه‌های شهرستان خبر داد و گفت: مطابق با نیازمندی‌های احصاء شده نسبت به تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز اقدام خواهد شد.

پوزش با بیان این‌که کمیته خودرویی به همین منظور تشکیل شده است ادامه داد: این کمیته در حال پیگیری نیازمندی‌ها و اقدامات جهت برآوردن این نیازها است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به تهیه شناسنامه انتخاباتی از حوزه‌های اخذ رای تصریح کرد: مقدمات اولیه برای انتخابات در حال انجام بوده و کمبودها به استان گزارش خواهد شد.

وی با اطمینان از برگزاری سالم و باشکوه در شهرستان خاطرنشان کرد: هیئت اجرایی با هماهنگی و همکاری تعداد صندوق‌های اخذ رای را برآورد و تامین می‌کنند.

 

منتشر شده در :2015/12/06 - 05:12|شناسه خبر: 19610 529 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه