امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۱:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه وبویراحمد

برهم زنندگان سخنرانی در دانشگاه آزاد یاسوج متخلف و مجرم هستند

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه برنامه سخنرانی یکی از فعالان سیاسی در دانشگاه آزاد یاسوج در تاریخ هشت آذر امسال دارای مجوز قانونی از هیات نظارت این دانشگاه بود، گفت: افرادی که از مرز قانون عبور کردند متخلف و مجرم هستند. راه ملت ،سید موسی خادمی یکشنبه شب در نشست خبری و در […]

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه برنامه سخنرانی یکی از فعالان سیاسی در دانشگاه آزاد یاسوج در تاریخ هشت آذر امسال دارای مجوز قانونی از هیات نظارت این دانشگاه بود، گفت: افرادی که از مرز قانون عبور کردند متخلف و مجرم هستند.

راه ملت ،سید موسی خادمی یکشنبه شب در نشست خبری و در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا افزود: برخی ها حتی از مرز تخلفات زبانی هم عبور کردند و به خشونت متوسل شده اند که بدون شک مرتکب جرم و تخلف شده اند و باید با آنها برخورد شود.
وی با بیان اینکه ورود شورای تامین استان و حتی شهرستان برای یک برنامه مجوزدار قانونی ضروری نبود ،گفت: این برنامه موضوعی نبود که بخواهد امنیت کل استان را تحت شعاع خود قرار دهد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، گفت: ورود و دخالت فرماندار بویراحمد به این موضوع در دانشگاه آزاد یاسوج نیز برای کنترل بهتر و بهبود فضای موجود بود.
خادمی این اتفاق را در شان استان نداست و گفت: البته باید الزام ها و تمهیدهای لازم از سوی مسئولان دانشگاه آزاد صورت می گرفت.
وی با تاکید بر اینکه برخی بزرگنمایی ها نیز در این راستا از سوی گروه های درگیر و رسانه ها وجود داشت، افزود: ورود به این مسائل نیازمند یک کار منطقی و با ظرافت بیشتری است.
خادمی تاکید کرد: رویکرد اساسی دولت یازدهم و به تبع مسئولان اجرایی و حتی قضایی، انتظامی و امنیتی استان حمایت و استقبال از برنامه های دارای مجوز قانونی در آینده خواهد بود.
وی با بیان اینکه رسانه ها نیز نباید به این مسائل دامن بزنند و موجبات تنش و تشویش اذهان عمومی را فراهم کنند، افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد مشکلات ، دغدغه ها و تنگناهای جدی تر و مهمتر دیگری نیز دارد ،اظهار کرد: اولویت نخست استان کمک به روند توسعه عمرانی و زیرساخت های آن است نه این گونه مسائل ، تجمع ها و میزگردهای انتخاباتی و سیاسی که زیبنده استان نیست.
خادمی به موضوع رقابت های انتخاباتی در این استان اشاره کرد و افزود: در حالی که این رقابت ها در سایر نقاط کشور تنها در یک برهه زمانی و در زمان انتخابات است اما به نظر می رسد این موضوع در کهگیلویه وبویراحمد تمام شدنی نیست و همیشه عده ای به دنبال یارگیری و سیاسی کردن فضا هستند.
استاندارکهگیلویه وبویراحمد در ادامه نیز تاکید کرد: روشنگری ها و انتقادهای سازنده، اثرگذار و در عین حال منصفانه رسانه های جمعی تاکنون نقش تعیین کننده ای در رفع موانع و حل بسیاری از مشکلات در حوزه های مختلف این استان داشته است.
وی ابراز داشت: این در حالی است که برخی اخبار، گزارش ها و انتشار اطلاعات بی ارزش از سوی برخی سایت ها و رسانه ها نیز موجب لطمه زدن به آبرو و همچنین پسرفت این استان شده است.
وی با بیان اینکه معیار و ملاک اصلی در ارزیابی عملکردها و کارکردهای حوزه رسانه ای و اجرایی باید بر مدار توسعه و پیشرفت همه جانبه و بهبود چهره این استان حاکم باشد، گفت: افرادی که بر خلاف این مسیر حرکت کنند در راستای تخریب و ضد توسعه کهگیلویه وبویراحمد گام برداشته اند.
وی با بیان مصداق هایی از برخی اخبار منتشر شده بر خلاف مسیر توسعه ای این استان ، گفت: این گونه عمل کردن تجلی عینی مانع تراشی ها و سنگ اندازی در مسیر توسعه است.
خادمی بر ضرورت نگاه کارشناسی به مسائل از سوی رسانه های جمعی تاکید کرد و گفت: رسانه ها نباید تریبون برخی افراد بدون دغدغه برای توسعه استان قرار گیرند.
وی ابراز داشت: این گونه افراد که لقب نخبگی را نیز با خود یدک می کشند با برجسته سازی و بزرگنمایی مسائل و اختلاف افکنی های قومیتی تنها در راستای تخریب چهره استان و بر ضد توسعه و پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد گام برمی دارند.
وی تصریح کرد: رسانه ها نیز باید مراقب باشند و اجازه بازنشر و خودنمایی توجیه های غیرمنطقی و اظهارنظرهای ضد توسعه ای آنها را ندهند.
خادمی با اشاره به حضور آزاد خبرنگاران در نشست ها و جلسه های استانداری ، گفت: بر اساس بررسی های انجام شده کهگیلویه وبویراحمد تنها استانی است که هیچ گونه محدودیتی برای حضور خبرنگار در نشست های مختلف خود قائل نبوده است.
وی یادآور شد: هرگونه استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدی و یا حضور مدیران اجرایی بویژه مجریان انتخاباتی به عنوان شخصیت حقوقی در همایش های سیاسی نامزدهای انتخاباتی ممنوع و تخلف محسوب می شود./ایرنا

منتشر شده در :2015/12/07 - 09:12|شناسه خبر: 19619 649 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه